Dalsze uwagi na temat testowanej VENGI.
Silnik 1,4 90-konny ze zmiennymi
fazami rozrządu, zapewnia komfortowe i dynamiczne warunki użytkowania.
Podczas testu, udało mi się zredukować średnie zużycie paliwa,
na poziomie 5,8 l/100km.
Do wykonania wnętrza oraz kompletacji wyposażenia, nie mam
żadnych uwag. Skórzana kierownica i czytelna deska rozdzielcza, dodają uroku pojazdowi.
Zaskakująco łatwo zmienia się biegi standardowo 5-biegowej skrzyni biegów.
Ogromny bagażnik, ponad 440 l, bardzo wygodny i wystarczający dla
codziennego użytkowania.
Wynik testu bardzo dobry, cena adekwatna do jakości, wyposażenie wersji L bardzo bogate i zachęcające do nabycia.
daniel.dmoch@carservis.pl
Grzegorz T.
Kia VENGA została mi użyczona przez salon CARSERWIS Połczyńska,
do testów drogowych w dniach 26,27 sierpnia 2013.
Poniżej przedstawię główne cechy użytkowe pojazdu:
1. Silnik 1,4 benzynowy o mocy 90 KM, dynamiczny i oszczędny.
2. Rewelacyjna skrzynia biegów manualna 5-biegowa, precyzyjnie
zestopniowana i łatwa w obsłudze.
3. Super skuteczna automatyczna instalacja klimatyzacji.
4. Wygodne fotele, kierowcy regulowany do góry, zapewniające
duży komfort podróżowania.
5. Elegancko wykończona kabina, ogromny bagażnik jak na ten średni
pojazd. Dla porównania Citroen C3 poprzedniej generacji posiada
bagażnik o pojemności 350 l.
6. Wyposażenie dotyczące bezpieczeństwa, pełne w standardzie L,
zawiera ABS, EBD, poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy.
Wielofunkyjna kierownica ułatwia ustawienie pozycji kierowcy.
Zawieszenie auta dość sztywne, zaskakująco cicho jest w kabinie.
Przy zatrzymanym pojeździe na wolnych obrotach silnik lekko
"mruczy".
7. Prawidłowo działa elektryczne wspomaganie kierownicy, jestem
przyzwyczajony do tej funkcji, na co dzień użytkuję CEED-a SW.cdn
daniel.dmoch@carservis.pl