Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

czwartek, 5 lutego 2015

Honda Akord nowoczesna limuzyna 2,0 i-VTEC

Hondą Akord jeździłem 3.02.2015 z salonu Honda Plaza przy ul. Malowniczej.
                           
Hondą Akord z wyposażeniem Executive wykonałem test miejski z udziałem

Pana Przemysława M. konsultanta do sprzedaży samochodów nowych.
Zaskoczony zostałem elegancją wykończenia wnętrza auta i wyposażeniem zapewniającym
komfort i wygodę użytkowania. Limuzyna Hondy, została zaakceptowana przeze mnie błyskawicznie. Od wyjazdu z salonu odczułem, że jest to idealne auto do prowadzenia działalności. Zapewnia prestiż, prezentuje się na bardzo wysokim poziomie. Daje swobodę
podróżowania na dłuższych trasach.
    Samochód posiada wszystkie możliwe wyposażenia, zawarte w pakiecie, wymagające dużych
dopłat u innych producentów. Elegancja wnętrza i dbałość o estetykę jest tu w najwyższym 
gatunku.

 
Akord w wyposażeniu ma bardzo wygodną i elegancką skórzaną tapicerkę.
       Jazda testowa przekonała mnie o właściwościach nowoczesnego napędu auta oraz zaletach
wyposażenia i odpowiednio dobranych systemach bezpieczeństwa użytkowania. Auto waży
1960 kg i motor o mocy 156 kM  jest całkowicie wystarczający do napędu. Umiarkowane
jest również zużycie paliwa na poziomie max 9,6 l/100 km. Silnik benzynowy.
                             grzegorzto@op.pl + przemyslaw.matczak@hondaplaza.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz