Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

piątek, 23 stycznia 2015

SKODA YETI Nowy model SUV-a 4 X 4

                  Modny i praktyczny suv Skoda YETI, wyróżnia się ciekawą

sylwetką i ma swój niepowtarzalny styl wnętrza.
Drogowy test Yeti, wykonałem 21 stycznia 2015, dzięki uprzejmości Pana Piotra Z. z salonu Pol Mot
Auto SA przy ul. Gruchacza w Warszawie.
         Wielką zaletą tego nowoczesnego auta jest dynamiczny motor diesla 2.0 l z turbiną. Komfortowe wyposażenie wnętrza oraz dostęp do wszelkich regulacji, jest tutaj bez zarzutu, kabina
przyjazna, miejsce kierowcy bardzo wygodne z odpowiednią regulacją fotela oraz  bardzo dobrym trzymaniem bocznym.


 YETI     jest nowoczesnym samochodem przeznaczonym do jazdy w warunkach miejskich z możliwością użytkowania w trudniejszym terenie. Napęd 4 x 4 wraz ze znakomicie zestopniowaną
6-biegową skrzynią manualną oraz oszczędnym silnikiem /5,5 l 100 km/ zachęcają nabywców, prowadzących małą działalność gospodarczą.  
              Z satysfakcją stwierdzam, Skoda Yeti zgromadziła największą ilość punktów w teście porównującym, przeprowadzonym przez redakcję Auto Świata, /publikacja w numerze 1005/2015/.
Porównywano 6 samochodów: Dacia Duster, Opel Meriwa, Kia Soul, Renault Captur, Nissan Qashqai, Skoda Yeti.
             Konstrukcja mechaniczna Skody Yeti oparta jest o płytę podłogową Skody Octawia, oczywiście zastosowano zupełnie inne zawieszenie oraz większe koła. Katalog dodatkowego
wyposażenia, obszerny, nie odbiega od wielu innych światowych producentów aut europejskich.
                                            cdn.          grzegorzto@op.pl + www.skoda-auto.pl

środa, 21 stycznia 2015

Citroen C4 AIRCROSS test autem udostępnionym z salonu Puławska 338

20 stycznia 2015 uczestniczyłem w samodzielnym teście drogowym SUV-em Citroen C4 Aircross
Citroen C4 Aircross to optymalny samochód dla rodziny oraz do prowadzenia małej firmy.
  Auto przestronne wewnątrz z dużym bagażnikiem i odpowiednim wyposażeniem. Miałem możliwość przeprowadzenia samodzielnej jazdy w okolicach Warszawy. Wybrałem specjalnie
ulice mniej uczęszczane oraz drogi dojazdowe do miasta.
       Ogromną zaletą jest wygodne i komfortowe zawieszenie oraz bardzo dobra pozycja przy kierownicy. Wyposażenie auta jest wystarczające, wersja seduction, bardzo bogata, nawet ze skórzaną tapicerką.

 
 Elegancja wnętrza panuje w kabinie samochodu, tworzywa deski oraz wykończenie tapicerki, wyróżnia to auto spośród wielu testowanych przeze mnie samochodów.
          Bardzo precyzyjne zestrojenie skrzyni biegów/6-cio biegowej manualnej/ oraz dobre parametry
motoru 1,6 e-HDI, sprawiają, że jazda jest ogromną przyjemnością.
          Użytkowany samochód miał bardzo ładny perłowy biały kolor karoserii.
W cichym wnętrzu kierowca czuje się jak w dużym poważnym salonie, dostęp do wszelkich regulacji
jest bez zarzutu, czytelność i obsługa regulacji nawiewów i klimatyzacji bardzo skuteczna.
          Jak w wielu autach Citroena podkreślić należy precyzję wykonania wyposażenia i ładne
rozmieszczenie pokręteł i przycisków w desce rozdzielczej.
          Nie można zapomnieć o bardzo skutecznym wyposażeniu audio oraz regulacji z koła kierownicy. Łatwa jest również obsługa połączenia urządzeń bluetooth z systemem pokładowym,
multimedialnym.


 

Auto posiada skuteczną dwustrefową klimatyzację oraz wiele elementów elektronicznych, poprawiających bezpieczeństwo użytkownika.       cdn.   grzegorzto@op.pl

poniedziałek, 12 stycznia 2015

I 40 nowoczesna limuzyna HYUNDAIA


 7 stycznia 2015 przeprowadziłem ciekawy test drogowy, limuzyną I40 prod. HYUNDAI-a




HYUNDAI I40 eleganckie wnętrze auta
HYUNDAI I40

Samochód został udostępniony w wersji Comfort, przez salon przy ul. Puławskiej w Warszawie
Test odbywał się w obecności pracownika salonu Pana Macieja S, otrzymałem bardzo dużo
informacji technicznych, na temat auta, także szczegółową ofertę zakupu.
      Elegancja wnętrza i bardzo cichy motor diesla,  zaskakująco dobrze oceniam w czasie testu.
Specjalnie wybrana trasa na przedmieściach Warszawy i częściowo na trasie szybkiego ruchu,
wykazały zalety dobrze zestrojonego zawieszenia. Nie słychać również żadnych dodatkowych
odgłosów toczenia czy stukania. Wykładziny miękkie we wnętrzu i skromna szara tapicerka, nie
zwraca specjalnie uwagi. Pozycja przy kierownicy bardzo dobra, boczne trzymanie foteli na zakrętach i w czasie dynamicznej jazdy daje poczucie bezpieczeństwa. Nie budzą żadnych zastrzeżeń
układ kierowniczy i 6-biegowa, dobrze zestopniowana skrzynia manualna. Elektronika i regulacje
klimatyzacji na wysokim poziomie, nie wymagają specjalnych dodatkowych instrukcji. Intuicyjna
obsługa systemu audio, multimediów czytelna i prosta w obsłudze. Wnętrze obszerne i wygodne, również dużo miejsca na tylnej kanapie. Pojemność bagażnika 553 litrów jest imponująca.
     Bagażnik jest bardzo łatwo dostępny, po rozłożeniu tylnych siedzeń powstaje płaska podłoga, pojemność wzrasta do 1719 litrów.

 

 

 

 


czwartek, 8 stycznia 2015

Nissan Pulsar test drogowy z salonu Nissan Zaborowski

   



7 stycznia skorzystałem z jazdy testowej na przedmieściach Warszawy, dzięki uprzejmości pracownika salonu Zaborowski.






Nissan Pulsar

  Na różnych nawierzchniach i zakrętach auto zachowywało się stabilnie i pewnie. Dynamiczny motor benzynowy
jest wystarczający dla tej zgrabnej kompaktowej  karoserii. Zaskakująco obszerne wnętrze, wygodne i dobrze wyprofilowane fotele, regulacja i odpowiednie ustawienie kierownicy, łatwo pozwalają na
dopasowanie auta do indywidualnej pozycji za kierownicą.
Motor benzynowy 115 konny, wystarcza do dynamicznej jazdy, ma odpowiednie przyspieszenie i bardzo dobre zestopniowanie skrzyni
biegów. Znakomicie skonstruowane zawieszenie oraz skuteczne hamulce wyróżniają ten samochód wśród innych testowanych przeze mnie aut. Niewielkie zużycie paliwa, poniżej 5 l /100km,
potwierdziło podstawowe zalety samochodu. 0graniczona prędkość
maksymalna na poziomie 190 km/h, całkowicie wystarcza do energicznej autostradowej jazdy. Wyposażenie wnętrza, obsługiwane intuicyjnie, nie odbiega od innych standardowych w samochodach produkcji europejskiej. Podstawowa wersja z doposażeniem w grudniu ub. roku, sprzedawana była w cenie 56900 PLN.
Do znanych systemów bezpieczeństwa w Nissanie Pulsar dodano
system kamer 360 stopni, pokazujących wszelkie przeszkody wokół
auta, łącznie z widokiem z góry.
    Elektroniczne systemy utrzymania trakcji oraz ostrzegania o
niebezpieczeństwie, zapobiegają nieprzewidywalnym zdarzeniom
na drodze. Samochód posiada 6 poduszek bezpieczeństwa.
    Nissan pulsar wyróżnia się dynamiczną i sportową przyciągającą
swoim wyglądem uwagę.
    grzegorzto@op.pl                          
   Pulsar


Nowy Nissan Pulsar, przestronny i komfortowy

Nowym Nissanem Pulsar jeździłem 7 stycznia w Warszawie.
     Skorzystałem z jazdy testowej najnowszym autem produkcji czysto japońskiej, umożliwionej
w salonie przy Puławskiej w Warszawie.


Kompaktowy, obszerny samochód, nowoczesny i wygodny, posiada ciekawe i bogate wyposażenie.
Zainteresował mnie przede wszystkim z uwagi na atrakcyjną cenę wersji średnio wyposażonej oraz
oszczędny silnik, benzynowy 1,2 l pojemności.
        Do jazdy próbnej podchodziłem dwukrotnie w różnych salonach. Pierwszy kontakt w Japan Motors, przy Krasnobrodzkiej 5, mogłem zapoznać się z tym ciekawym modelem, statycznie w pomieszczeniach gościnnego nowoczesnego obiektu przy trasie Toruńskiej w Warszawie.
Mogłem zapoznać się ze szczegółami konstrukcji auta, otrzymałem materiały reklamowe oraz wykonałem fotografie.   Samochód sprzedawany jest głównie z motorem benzynowym 1,2 115 Km
lub z dieslem 1,4 l.
    wnętrze jest eleganckie i przyjazne, zachęcające do jazdy. Oceniam bardzo wysoko precyzję i doskonałe wykończenie. Wygodne fotele i czytelne elementy obsługi nie wymagają sięgania do instrukcji obsługi auta.


Moje uwagi podzielę na dwie części stacjonarną i mobilną.         cdn.           grzegorzto@op.pl

piątek, 2 stycznia 2015

Nowa Mazda 3, zaprojektowana zgodnie z filozofią KODO - dusza ruchu




Dalszy ciąg wrażeń z jazdy testowej 19 grudnia 2014


Mazda 3, auto bezpieczne, wygodne i z charakterem
       Dalsze pozytywne wrażenia z testu drogowego, przeprowadzonego w grudniu 2014,
1. uderzająco  niskie zużycie paliwa na poziomie 5,0 l/100 km, przy emisji CO2 118g/km.
2. system łączności z urządzeniami przenośnymi-MZD Connect, łatwa obsługa.
3. doskonałe, nowoczesne zawieszenie, cicho pracujące na różnych nawierzchniach.
4. auto wygodne, przestronne i z dużym bagażnikiem.
5. ciche wnętrze.
6. sportowa elegancja z muskularnym przodem karoserii.
7. pięć gwiazdek w testach Euro NCAP
8. Mazda 3 jest laureatem "Złotej kierownicy" za rok 2013 w kategorii aut kompaktowych.
                                                     grzegorzto@op.pl+r.kosinski@boltowicz.pl