Jazda testowa CLIO E-TECH Hybrid 140 KM
TEST Przeprowadzony został przeze mnie w okolicach Warszawy w dniach 29,30 XI
Auto zostało udostępnione w Salonie Białowieska 10 w Warszawie. Hybrydowy CLIO w wyposażeniu ZEN, można nabyć w cenie 88400 zł i jest to jedna z tańszych hybryd, oferowanych w Polsce. Ten zgrabny i dynamiczny pojazd posiada wiele zalet. Między innymi jego nowoczesny system napędowy o mocy łącznej 140 KM, pozwala na pokonywanie tras miejskich w 80% na silniku elektrycznym. Napęd zbudowano z trzech silników, dwóch elektrycznych i silnika spalinowego oraz rewelacyjnej skrzyni biegów Multi-mode. Uzyskujemy błyskawiczne przyspieszenia oraz płynną i dynamiczną jazdę. W kabinie panuje cisza, jazda jest przyjemna i ekonomiczna. Baterie trakcyjne o pojemności 1,2 kWh, ładują się samoczynnie w czasie jazdy, hamowania i zwalniania, dzięki nowoczesnemu systemowi odzyskiwania energii oraz trybowi jazdy B-Mode, załączanemu dźwignią automatycznej skrzyni biegów.
W pełni naładowany akumulator trakcyjny, pozwala przejść do trybu 100% elektrycznego, po naciśnięciu przycisku EV. Prędkość podróżna w trybie elektrycznym jest ograniczona do 135 km/godz. Ekonomiczny tryb spokojnej jazdy posiada wskaźnik w postaci listka w zielonym kolorze, powiększającego się w miarę odzyskiwania energii doładowującej baterie. Nowoczesne Clio zapewnia duży komfort podróżowania kabina jest
duża i wygodna, fotele z regulacją wysokości, dla kierowcy, odpowiednio wyprofilowane. Wykończenie wnętrza, eleganckie, posiada miękkie wykończenia i odpowiednią jasną kolorystykę. Silnik 1,6 benzynowy łącznie z elektrycznymi daje max. moment obrotowy 144 Nm. Moc zespołu napędowego wynosi 140 KM. Baterie trakcyjne 385 V, umieszczono z lewej strony wnęki bagażnika. Należy zaznaczyć, że masa własna auta tylko 10
kg większa od samochodu z napędem tradycyjnym. Auto wyposażono w nowoczesny system multimedialny Easy Link, intuicyjnie sterujący nastawianiem parametrów kontrolnych jazdy oraz audio, za pomocą dotykowego ekranu o przekątnej 9,3".
Nowe Clio E-Tech Hybrid polecają:
grzegorzto@op.pl
autor:http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/
marek.babinski@renault.warszawa.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz