Elektryczny Opel Mokka test miejski 2.11.2021
Zainteresowałem się nowym autem elektrycznym Opla.Miejski test wykonałem dzięki pracownikom Salonu Auto Wola, przy Połczyńskiej 33. Ten 136-konny nowoczesny samochód, średnio zużywa 17,4 kWh energii na 100 km, posiada zasięg ok. 320 km. Użytkowałem auto w wersji Ultimate, bardzo bogato wyposażone, wygodne i eleganckie. Budowa napędu oraz baterii trakcyjnych, opiera się o najnowsze trendy konstrukcji aut elektrycznych, obecnie tworzonych. Mokka pochodzi z fabryki w Hiszpanii. Podstawowy zestaw baterii trakcyjnych o pojemności 50 kWh, składa się z 216 ogniw /125 Ah/ 18 modułów po12 ogniw. Max. prędkość ograniczona została elektronicznie do 150 km/h. Przyspieszenie do 100km/h osiąga w 9 sek. max. moment obrotowy 260 Nm przy 300 - 3673 obr/min.

Wielką zaletą aut elektrycznych jest cisza panująca we wnętrzu. Komfort użytkowania wprowadza również wyposażenie, dotyczące bezpieczeństwa, bardzo dobrze działające przewietrzanie i klimatyzacja. Zawieszenie tradycyjne jak w wielu Oplach, przedni układ, system Mc Phersona z tyłu belka skrętna. Bardzo skuteczne jest monitorowanie otoczenia samochodu, ułatwiające precyzyjne parkowanie oraz jazdę do tyłu.
Przestronna kabina, umożliwia długotrwałą jazdę dla 5 osób, baterie trakcyjne, umieszczone pod podłogą nie ograniczają przestrzeni 310-cio litrowego bagażnika. Ładowanie baterii trakcyjnych w ciągu 30 minut na stacji ładowania o mocy 100 kW, pozwala osiągnąć 80 % uzupełnienia energii.
Polecam zapoznanie się z tym komfortowym i eleganckim autem.
Grzegorz T. grzegorzto@op.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz