testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
środa, 20 lipca 2016
wtorek, 19 lipca 2016
Renault Talisman 160 konny diesel o pojemności1,6 luksusowa limuzyna
18 lipca 2016 przeprowadziłem jazdę testową z prezentacją nowej luksusowej limuzyny Renault Talisman
Przeprowadzenie prezentacji i testu umożliwił Salon Renault Warszawa, ul. Puławska 621 b. Przed jazdą testową zostałem poinformowany przez Grzegorza B. przedstawiciela handlowego o zaletach nowego auta, otrzymałem również niezbędne materiały reklamowe, katalog oraz broszurę z akcesoriami. Samochód w wersji Intens, posiada motor 1,6 biturbo diesel, o mocy 160 KM i max. momencie obrotowym 380 Nm przy 1750 obr./min. Dynamika i komfort podróżowania to podstawowe zalety limuzyny o długości 4848 mm z dużym 608 litrowym bagażnikiem. Wspomaganie kierownicy elektryczne, zmienne, uzależnione od prędkości podróżowania. Elegancka karoseria standardowo sedan, występuje również w wersji kombi oraz hatchback. Nowoczesny silnik z bezpośrednim wtryskiem "common rail", współpracuje z 6-cio stopniową, automatyczną skrzynią biegów EDC. Auto uzyskuje 100 km/godz. w czasie 9,4 sek, max prędkość 215 km/godz. Wygodny i luksusowy Renault świetnie trzyma się drogi, testowałem w różnych warunkach drogowych i zachowanie zawieszenia oraz odgłosy pracy podwozia, na najwyższym poziomie. Kabina jest przestronna i uporządkowana, dostęp do regulacji i nastawień parametrów klimatyzacji oraz systemu audio, perfekcyjny. Regulacje wykonuje się z poziomu kierownicy, wszystkie nastawienia parametrów komputera pokładowego, radio i system multimedialny. Pozostałe przy pomocy dużego ekranu dotykowego, sterowanie i skuteczność klimatyzacji, automatycznej dwustrefowej również przy ekranie, pokrętłami regulacyjnymi. Do wyposażenia wnętrza wersji "intense" należy sterowanie i regulacja klimatyzacją dla pasażerów tylnych siedzeń. W środkowej konsoli znajdują się gniazda do zasilenia i połączenia multimediów. W podłokietniku tylnej kanapy, wbudowany został duży schowek na tablet lub pokaźnej wielkości telefon komórkowy.
Skórzana tapicerka, łączona z tkaninowym wykończeniem foteli jest elegancka i dobrze dobrana kolorystycznie do barwy lakieru nadwozia. Przyjazne wnętrze auta, zachęca do długich spokojnych podróży. Przy prędkości ok. 90 km/godz. średni apetyt na paliwo wyniósł ok. 5 l/100 km, wskazanie komputera pokładowego miałem ustawione na informację o średnim zużyciu paliwa. Skrzynia automatyczna, pozwala na płynne i dynamiczne rozpędzanie auta. Z elektronicznych nowości, zaskoczyła mnie informacja o zapamiętywanej trasie, pokonywanej do miejsca przeznaczenia, wyświetlanej przy prędkościomierzu i przy powrotnej drodze przekazywanej z dużą dokładnością do Salonu Renault Warszawa, Puławska 621 b. Polecają ten luksusowy, elegancki i wygodny samochód: Grzegorz T. www.renault.warszawa.pl
grzegorz.brzozka.rrg.@dealer.renault.com.pl C.D.N.
poniedziałek, 11 lipca 2016
Lexus NX200T crossover z 2.0 litrowym silnikiem, dynamiczny i luksusowy
7 lipca przeprowadziłem test drogowy nowego luksusowego auta Lexus NX200T
Auto w wersji "style" udostępniła znana firma Chodzeń, prowadząca Salony przy Czerniakowskiej 102 i Puławskiej 562 w Warszawie. Luksusowym autem wykonałem test drogowy w okolicach Warszawy, sprawdzałem możliwość poruszania sie po trasie szybkiego ruchu oraz w popołudniowym szczycie komunikacyjnym. Wrażenie luksusu odczuwa się już po zajęciu miejsca przy kierownicy, regulacje foteli ergonomicznych i wygodnych, działają płynnie i precyzyjnie. Precyzyjna jest również regulacja kierownicy, dwupłaszczyznowa. Bardzo skuteczna okazała się wentylacja i klimatyzacja. Nastawiana dwustrefowo automatyczna klima, prawie bezgłośnie poprawia temperaturę wnętrza. Dynamika silnika i praca skrzyni automatycznej na najwyższym poziomie. Elegancja i porządek we wnętrzu, wzorowy. Rozkładane siedzenia tylnej kanapy oraz płaska podłoga bagażnika z organizerem pod podłogą, pomagają w codziennym użytkowaniu auta. Karoseria eleganckiego crossovera jest lakierowana na modny biały kolor, nie posiada zbędnych upiększeń i połyskliwych ozdób. Model "style" posiada większość układów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, nowoczesna elektronika steruje skutecznie asystentem parkowania, przełącza wartość wspomagania kierownicy oraz wprowadza nastawy jazdy w trybie "eco" optymalizując zużycie paliwa. W testowanym aucie zastosowano 17 calowe koła z felgami aluminiowymi i napęd na przednią oś. Do ułatwień w obsłudze auta należy bezkluczykowy zapłon i centralny zamek z pilotem.
Polecają ten elegancki, wygodny i dynamiczny samochód: Grzegorz T. www.czerniakowska.chodzen.pl
www.lexuswarszawa-pulawska.pl
środa, 6 lipca 2016
Elantra luksusowa limuzyna Hyundaia, 136 KM 1,6 CRDI

Test drogowy Nowej Elantry Hyundai-a

Miałem dużo emocji w dniu 5 lipca, wykonując jazdy testowe w okolicy Warszawy, korzystając z uprzejmości Salonu"Motortest", ul. Hynka 2A w Warszawie, udostępniającego auto do testu. Nowa generacja Elantry to samochód elegancki i wygodny, wersja "Style" użytkowana przeze mnie posiadała wszelkie systemy bezpieczeństwa, czujniki cofania przednie i tylne z kamerą cofania. Elektronika pokładowa z komputerem i dużym wyświetlaczem LCD w centralnym miejscu deski rozdzielczej. Informacje są czytelne a regulacje i dostęp do pokręteł bardzo wygodny. Rozsądnie umieszczone nastawy do klimatyzacji dwustrefowej i skuteczność wentylacji wzorowa. Wygodną pozycję przy kierownicy zapewniają płynne regulacje foteli i kierownicy w dwóch płaszczyznach. Dla ułatwienia zajmowania miejsca parkowania, zastosowano układ asystenta parkowania samoczynnego. Elantra nowej generacji prowadzi się pewnie i bezpiecznie, zawieszenie jest dość twarde, trzymające auto, mocno do podłoża. Miałem możliwości sprawdzenia na różnych nawierzchniach, nie było niespodzianek nawet na piaszczystej drodze lokalnej. Samochód przestronny i wzbudzający zainteresowanie posiada nowoczesny silnik diesla o pojemności 1,6, mocy 136 KM, wyróżnia się dobrą dynamiką, 6-cio biegowa manualna skrzynia biegów pracuje płynnie i precyzyjnie. Bagażnik o pojemności 458 litrów ma regularne kształty i płaską podłogę, zainstalowano w nim siatkę elastyczną do zamocowania drobnych elementów bagażu. Rozkładane tylne siedzenia oraz elektrycznie, pilotem otwierania klapa, uzupełniają praktyczne
zalety Elantry.
Dużym zaskoczeniem było dla mnie niskie zużycie paliwa, przy średnich prędkościach na trasie szybkiego ruchu ok. 90 km/godz, uzyskałem wynik ok. 5 l/100 km. Elantra jest dużym autem o długości 4570 mm i masie 1570 kg, zachowuje się w ruchu miejskim, poprawnie, nie odczuwa się trudów poruszania w korku, część jazdy wykonywałem w godzinach szczytu komunikacyjnego.Zapraszam do atrakcyjnych zakupów eleganckiej nowej wersji Hyundai-a Elantra, aktualnie oferowanej z pakietem korzyści Premium, obniżającym cenę limuzyny aż o 7000 zł. Grzegorz T + www.motortest.com.pl
sobota, 2 lipca 2016
Hyundai i 20 c.d. testu drogowego
Jazda Hyundai-em I 20 z napędem benzynowo-gazowym, emocje i wrażenia

Jednostka napędowa, nowoczesna 1,2 benzynowa, została wyposażona dodatkowo w zestaw zasilenia gazowego z osobnym komputerem sterującym i listwą bezpośredniego wtrysku paliwa gazowego. Auto w wersji Comfort, 84 KM dynamiczne i ciche, charakteryzuje się dobrymi osiągami i wygodnym wnętrzem. Podstawowe cechy wyposażenia to: 1. systemy z zakresu bezpieczeństwa użytkowania /system ostrzegania o niezamierzonym przekraczaniu pasa ruchu, system stabilizacji toru jazdy, asystent ruszania pod górę/ 2. komfort /elektrycznie sterowane szyby, przód, tył, system bluetooth do panela multimedialnego, składany kluczyk z pilotem do centralnego zamka, manualna klimatyzacja z chłodzonym schowkiem przed pasażerem, tempomat, czujniki parkowania tylne.
3. elementy zewnętrznego oświetlenia Ledowe reflektory dzienne, doświetlanie zakrętów, przednie światła przeciwmgielne, lusterka boczne zintegrowane z kierunkowskazami, przyciemniane szyby. 4. wyposażenie wnętrza: skórzana kierownica, komputer pokładowy z wyświetlaczem TFT, zdalne sterowanie zestawem audio z koła kierownicy, porządny zestaw z odtwarzaczem CD i MP3, 4 głośniki + 2 wysokotonowe. Polecam auto Hyundai I20 Grzegorz T.
Motortest: www.motortest.com.pl
czwartek, 16 czerwca 2016
Hyundai I 20 kompaktowe auto 90 KM z napędem gazowym
Kompaktowym Hyundaiem I 20, gazowo-benzynowym przeprowadziłem test w okolicach Warszawy 15 czerwca 2016.
Samochód w wyposażeniu Comfort, dynamiczny i wygodny, został udostępniony do jazdy próbnej z Salonu Motortest, przy ul. Hynka 2A w Warszawie.
Przyznaję, podszedłem z rezerwą do napędu gazowego LPG, zostałem mile zaskoczony żwawą reakcją na przyspieszenie oraz bardzo skromnym apetytem na paliwo, przy prędkościach 80-90 km/godz. średnie zużycie, wskazywane przez komputer pokładowy, wynosiło 2,8 l/100 km. Zaznaczam auto jest z motorem 1,2 o mocy 84 KM z oryginalnym systemem wielopunktowego wtrysku gazowego. Instalacja gazowa zamontowana wzorcowo, perfekcyjnie zestrojona z osobnym sterownikiem elektronicznym. Producentem zestawu gazowego jest znana firma Starko. Do wyposażenia comfort należą wszystkie nowoczesne systemy bezpieczeństwa oraz skuteczna klimatyzacja i eleganckie wykończenie wnętrza. Wszystkie regulacje oraz sterowania multimediów, znajdują się w odpowiednim miejscu, obsługa jest intuicyjna. Na pochwałę zasługuje bardzo wygodna pozycja kierowcy, doskonała widoczność i cisza w kabinie podczas jazdy. Do wszelkich zalet auta z napędem LPG, dodaję jego niską cenę. Samochód w kompletacji z LPG, ma cenę podwyższoną tylko o 4 tysiące złotych w porównaniu z autem o tradycyjnym napędzie benzynowym. CDN Grzegorz T. + www.motortest.com.pl
wtorek, 14 czerwca 2016
Hyundai I30 diesel w karoserii kombi, 110 KM test drogowy
Dzięki użyczeniu auta w Salonie Motortest, przy ul. Hynka 2A w Warszawie, przeprowadziłem 13 czerwca test drogowy w okolicach Warszawy. Otrzymałem auto w wersji dobrze wyposażonej z dynamicznym turbo dieslem o mocy 110 KM. Wygodnym i obszernym samochodem, bezpiecznie podróżowałem do podwarszawskich miejscowości, zapewniającym odpowiednie komfortowe warunki jazdy. Wersja średnio doposażona, posiada elegancką tapicerkę, bardzo duży bagaznik z płaską podłogą i dobrym dostępem dla załadunku bagażu. Olbrzymią zaletą jest prosty sposób rozkładania foteli dla uzyskania powiększonej przestrzeni bagażowej.
Deska rozdzielcza i pakiet multimedialny skonstruowany bez ekstrawagancji, wszystkie pokrętła i przyciski łatwo dostępne i w odpowiednim oznakowaniu. Sześciobiegowa skrzynia manualna i system turbo, zapewniają wysoką dynamikę i ułatwiają przyjemne wrażenia z jazdy. Nowoczesny i skromny samochód znakomicie nadaje się w tej wersji, do codziennej pracy oraz na wakacyjne wyjazdy rodzinne. Zewnętrzne elementy nadwozia nie posiadają zbędnych chromowanych połyskliwych dekoracji, same udogodnienia dla użytkownika, np. elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. Komputer pokładowy z wyświetlaniem parametrów jazdy, wielofunkcyjny, przełączany pod kierownicą z dźwigni łatwo dostępnej w czasie jazdy. Regulacje i sterowania panela multimediów są wykonywane przyciskami na kole kierownicy.
Do panela multimediów są wszystkie potrzebne przyłącza, gniazda znajdują się w miejscu dobrze usytuowanym i widocznym. W skład multimediów wchodzi również dobre radio z odtwarzaczem cd i mp3, montowane w konsolecie fabrycznie i trwale. Samochód ma ergonomicznie rozwiązane regulacje foteli kierowcy i pasażerów, fotel kierowcy regulowany również w pozycji do góry. Pozycja przy kierownicy jest wygodna. Bardzo duża skuteczność wyciszenia kabiny poprawia komfort podróżowania, nie słychać we wnętrzu pracującego motoru diesla.
Z pełną odpowiedzialnością polecamy ten samochód.
Grzegorz T. grzegorzto@op.pl
Szymon Z. szymon.zareba@motortest.com.pl
www.motortest.com.pl
Subskrybuj:
Posty (Atom)