testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
piątek, 9 grudnia 2016
czwartek, 8 grudnia 2016
Nowa ładowarka szybka, doładowująca auta elektryczne
6 grudnia w Galerii Mokotów uruchomiona została nowa szybka stacja ładowania samochodów elektrycznych. Dla wyjaśnienia przekazuję sposób uruchomienia ładowania. Najważniejsze jest uzyskanie kodu potwierdzającego, dla otwarcia pobierania prądu. Kod uzyskujemy po zarejestrowaniu się na stronie www.greenwaypolska.pl. Rozpoczęcie ładowania następuje po wpisaniu na pulpicie stacji szybkiego
ładowania kodu i zaznaczeniu ładowania DC, /ŁADOWANIE SZYBKIE prądem stałym/. Po tych czynnościach można dopiero załączyć kabel do gniazda samochodu elektrycznego. Przeciętny czas ładowania wynosi ok. 1 godziny.
Należy przestrzegać instrukcji i realizować czynności tylko według tej kolejności.
Po naładowaniu stacja wyłączy się automatycznie. Zakończenie procesu jest sygnalizowane na ekranie stacji.
Stacja nowootwarta posiada dwa stanowiska dla ładowania prądem stałym lub zmiennym. Firma inwestora stawiającego ładowarkę poinformowała użytkowników o dalszych planach budowy podobnych stacji w różnych obiektach w Polsce.
Poniżej przedstawiam fotografie ze stanowiska ładowania w Galerii Mokotów /parking na poziomie parteru/
Grzegorz T /grzegorzto@op.pl/
+ www.zaborowski.com.pl
poniedziałek, 5 grudnia 2016
Hyundai Ioniq kontra KIA Niro, porównanie hybryd
Auta zostały użyczone przez salony: "Motortest" Hyundai, "Carserwis" Kia w Warszawie.
Samochody są bardzo zbliżone pod względem wyposażenia technicznego i parametrów użytkowych.
Nieznaczne tylko parametry wpływają na wyższą ocenę Hyundai-a Ioniq.
1. Wymiary zewnętrzne 4470 x 1820 x 1450 /KIA 4355 X 1805 X 1545/
2. prędkość maksymalna 185 km/godz -/162 KIA/
3. przyspieszenie 0-100 km/godz. 10,8 sek. - /11,5 sek. KIA/
4. średnie zużycie paliwa 3,4 l/100 km- /3,8 l/100 km KIA/
5. pojemność bagażnika 420 l - /347 l KIA/
6. Ceny poszczególnych wersji:
Hyundai: Business Premium Platinum
99900 zł 110900 118900
KIA: M L XL
86900 zł 94900 107900
Polecają te nowoczesne i ekonomiczne auta: Grzegorz T. grzegorzto@op.pl
www.motortest.com.pl
piotr.grudzinski@motortest.com.pl
www.carserwis.pl
daniel.dmoch@carservis.pl
piątek, 2 grudnia 2016
SEAT Ateca test drogowy autem z wyposażeniem EXCELLENT
29 listopada przeprowadziłem drogowy test, przy udziale przedstawiciela Carsedu z udziałem Ryszarda K. z redakcji Auto Świata Samochód przygotowany został w wersji EXCELLENT z szyberdachem i maksymalnym pakietem komfortu. Zawieszenie jest tradycyjne McPherson z przodu, belka skrętna z tyłu. Do auta można jescze dokupić pakiet za 1198 zł z systemem 360 st kamer oraz nawigacją z 8" ekranem dotykowym LCD. Radio CD z 8 głośnikami.
Na pokładzie zainstalowano wiele
systemów bezpieczeństwa: asystent parkowania z czujnikami z przodu i z tyłu, ESC stabilizacja toru jazdy, XDS elektroniczna blokada mechanizmu różncowego, 8 poduszek bezpieczeństwa. Auto ma 4 lata gwarancji. Automatyczna 2-strefowa klimatyzacja z nawiewem tylnego rzędu foteli, elektromechaniczny hamulec postojowy, tablica wskaźników pokładowych z 3,5" ekranem komputera. Na pokładzie można korzystać z łączności bluetooth.
Regulowane i ogrzewane są lusterka zewnętrzne, składane po wyłączeniu zapłonu. Wyposażenie ma również system bezkluczykowego zapłonu, 4 szyby sterowane elektrycznie, Pakiet zimowy oferowanego auta ma podgrzewane przednie fotele, sportowe, regulowane w trzech płaszczyznach, podgrzewanie płynu spryskiwaczy reflektorów.


Zawieszenie auta typu comfort, ma perfekcyjnie zestrojone elementy aktywne. 18" felgi aluminiowe, koło zapasowe dojazdowe z felgą stalową.
Grzegorz T. http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/
wtorek, 29 listopada 2016
SEAT Ateca 1,4 150 KM
29 listopada w Salonie Carsed przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie, uzyskałem możliwość wykonania testu drogowego nowego Seata Ateca. Auto prowadziliśmy na zmianę z kolegą Ryszardem K. z redakcji Auto Świata, udział w testowaniu brał również przedstawiciel Działu Handlowego Carsed. Do testowania wybrałem model bardzo dobrze wyposażony z silnikiem 1,4 benzynowym o mocy 150 
KM i max. momencie obrotowym 250 Nm. Skrzynia biegów dwusprzęgłowa DSG 7-mio stopniowa, pracowała rewelacyjnie, dynamiczną jazdę ustala się za pomocą selektora trybu jazdy, ustawienia możliwe to: tryb sportowy, ekonomiczny i indywidualny. Samochód ma wymiary 4363 x 1842 x 1601 mm i masę własną 1610 kg. Zgodnie z aktualnymi wymaganiami, auto ma wszystkie systemy bezpieczeństwa użytkowania oraz kamerę cofania i czujniki przednie, pomagające w parkowaniu. Do wyposażenia komfortowego należy zaliczyć: bezkluczykowy zapłon, automatyczną dwustrefową klimatyzację, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika, podgrzewane fotele przednie oraz podgrzewanie płynu spryskiwaczy reflektorów. Eleganckie wnętrze i bardzo wygodne fotele z regulacją do góry, tapicerka skórzano-materiałowa i metalowe chromowane wstawki, upiększają dodatkowo auto. 7-poduszek bezpieczeństwa oraz bardzo dobre boczne trzymanie przednich sportowych foteli, uzupełniają system bezpieczeństwa. Samochód ma bardzo ładne aluminiowe 17 calowe felgi. Prowadzenie auta jest bardzo pewne i nie wymaga specjalnej nauki obsługi. Konsoleta przejrzysta oraz regulacje multimediów z poziomu kierownicy i bardzo czytelny ekran 8" multimedialny, ułatwia obsługę urządzeń pokładowych.
Silnik nowoczesny pracuje cicho i równo, nawet przy bardzo dużych prędkościach. Prędkość max wynosi 201 km/godz. Widoczność z miejsca kierowcy bardzo dobra, system ostrzegania o pojazdach przejeżdżających blisko, dodatkowo ułatwia poruszanie się w miejskim ruchu.
Test wykonywaliśmy przy średnim natężeniu ruchu w godzinach południowych. Do zalet auta należy dodać obszerny i ustawny bagażnik o pojemności 510 litrów. W wyposażeniu jest standardowo koło zapasowe dojazdowe.
Polecam to wygodne, nowoczesne rodzinne auto. Grzegorz T
www.carsed.pl
adrian.polak@carsed.pl
sylwester.nogaj@carsed.pl
marcin.glebocki@carsed.pl
niedziela, 27 listopada 2016
KIA samochody testowane w latach 2014 - 2016 c.d.
Kia Sportage 2016 Złota Kierownica |
Przedstawiam dalszy ciąg relacji na temat osobiście testowanych aut KIA
KIĄ CEED GT Line podróżowałem w Warszawie, publikacja relacji 03, 05. 11.2015. Samochód super wyposażony z silnikiem 3 cylindrowym.
Kia Optima 2016 kombi
Kia Picanto z silnikiem 1,0 została przetestowana w dniu 17 kwietnia 2013
Samochody KIA cechuje coraz lepsze wyposażenie w przystępnej cenie. Nadal w zakresie bezpieczeństwa oraz komfortu, bardzo często przewyższają inne auta znanych firm. Testowałem w ostatnich dniach Kię Niro /26.11.2016/. 7-mio miejscową SORENTO /17.03. 2016 14, 15 i 26 października 2016. Test Kii Venga
przeprowadziłem 2.10. 2016. Zapraszam do zapoznania się z relacjami auta KIA Sportage, samochodu roku w kat, SUV w plebiscycie Złota Kierownica /5 i 7 marca, 17.02 i 26.02. 2016. relacje w blogu http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/

przeprowadziłem 2.10. 2016. Zapraszam do zapoznania się z relacjami auta KIA Sportage, samochodu roku w kat, SUV w plebiscycie Złota Kierownica /5 i 7 marca, 17.02 i 26.02. 2016. relacje w blogu http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/
Zespół napędowy hybrydowej Kii Niro |
KIA Picanto 2016
26.11.2016
Grzegorz T http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/
sobota, 26 listopada 2016
KIA NIRO hybrydowa, testowana 24 listopada na życzenie klienta
24 listopada wykonałem prezentację nowego auta hybrydowego KIA Niro, na terenie miejsca pracy zainteresowanych klientów.
Auto nowoczesne, oszczędne i eleganckie, zostało udostępnione w Salonie Carserwis przy ul. Połczyńskiej 33 w Warszawie. Niro to hybryda z napędem szeregowym, sterowanym konwerterem sprzężonym z układem napędowym przy pomocy automatycznej, skrzyni biegów.
Samochód prowadzi się wyjątkowo łatwo, systemy bezpieczeństwa oraz
układ pokręteł i przycisków na tablicy przedniej jest wyjątkowo przejrzysty i czytelny. Bardzo dobrze działają czujniki parktronik oraz kamera cofania. Wnętrze zostało wykonane z dużą dbałością o elegancję, przy użyciu dobrych, porządnych materiałów. Miejsca pasażerów tylnego rzędu siedzeń, wygodne i dość obszerne. Auto oferowane jest w 10 atrakcyjnych kolorach nadwozia oraz w dwóch odcieniach tapicerki, czarnym i szarym. Moja prezentacja odbyła się na terenie jednej z firm w Pruszkowie i odniosła pozytywny efekt zainteresowania kilkuosobowej załogi, technika hybrydowa zaprezentowana, ogólnie akceptowana przez kierowców jest preferowana przez przyszłych klientów. z podziękowaniem za udostępnienie do testu Grzegorz T.
www.kia.com
daniel.dmoch@carservis.pl
sebastian.stalka@carservis.pl
marcin.autowicz@carservis.pl
Subskrybuj:
Posty (Atom)