Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

piątek, 25 października 2013

Nowa Lancia Voyager

carservis.plW słoneczną sobotę 19 października uczestniczyłem, przy udziale pracownika Carserwisu i pasażera, w jazdach testowych nowym modelem
auta Lancia Voyager. Auto z rocznika 2013 z bardzo niewielkim przebiegiem,
zachęca przestronnym, bardzo obszernym wnętrzem do jazdy bezpiecznej
i wyjątkowo komfortowej.
      Ogromną zaletą jest imponujący bagażnik, ponad 990 litrów oraz płaska
podłoga. Nowością są sterowane elektrycznie mechanizmy chowania w podłodze, tylnego rzędu trzech siedzeń. Samochód ma przedział pasażerski
dla wygodnego podróżowania 7-miu osób.
      Charakterystyczny 2,8 litrowy motor diesel lekko tylko słyszalny we wnętrzu, zapewnia wysoką dynamikę i odpowiednią moc 170 KM.
      Wszechobecna, panująca elektryka i elektronika, daje znać o sobie, już
przy zajmowaniu miejsca kierowcy.Fotel regulowany we wszystkich kierunkach, z pamięcią dla kilku użytkowników. Ułatwione wsiadanie do auta, poprzez  automatyczne odsuwanie  fotela do tyłu i odsunięcie podstawowych dwóch pedałów. Auto ma skrzynię biegów automatyczną,
płynnie pracującą i zapewniającą optymalne zużycie paliwa. Komputer wskazał chwilowe zużycie na poziomie 10,8 l/100 km.


piątek, 20 września 2013

cdn. RIO Przyjazne auto KIA

 Nawiązując do poprzedniej publikacji, test KIA RIO, przekazuję dodatkowe wrażenia z jazd próbnych, przeprowadzonych pod
nadzorem Carserwisu Połczyńska.
     Auto z eleganckim nadwoziem i przyjaznym wnętrzem.
        KIA RIO posiada wnętrze i elementy nadwozia, niczym z "innej bajki"
   Użytkownik zaskoczony jest, przede wszystkim wszechobecnie panującym
ładem i funkcjonalnością.
        Bogate wyposażenie w wersji L, nie wymagające wielu dopłat, swobodnie wystarcza dla codziennego korzystania do pracy i na wyjazdy
wakacyjne. Skuteczna klimatyzacja i wygodne fotele, dobre multimedia,
podnoszą walory użytkowe samochodu.
        Korzystałem w czasie testów z auta w modnym kolorze, brąz metalik.
Pomimo koreańskich źródeł producenta KIA, nie mam żadnych uwag co do
jakości wykonania i wyposażenia. Także cena tej wersji jest adekwatna do
najważniejszych walorów użytkowych.
        RIO, przy spokojnej, mieszanej jeździe odwdzięcza się niewielkim apetytem na paliwo. Obserwując komputer pokładowy i odpowiednio
często wybierając właściwe przełożenie 6-biegowej ręcznej przekładni
uzyskiwałem zużycie benzyny ok. 5 l/100km.
       Grzegorz T. + Carserwis Połczyńskagrzegorzto@op.pl

wtorek, 3 września 2013

KIA RIO Nowe eleganckie i wygodne auto

2 i 3 września miałem możliwość wykonania jazd testowych, fabrycznie

nowym autem KIA. Poniżej przedstawiam swoje uwagi:
   1. Brdzo ładna sylwetka, zwłaszcza wersji 3-drzwiowej.
   2. Eleganckie i funkcjonalne wnętrze, trochę zbyt ciemne wykładziny
       i tapicerka.
   3. Auto charakteryzuje się znaczną niezawodnością, istnieje od 4-ech
       lat na polskim rynku i ma wielu zadowolonych użytkowników.
   4. Testowałem pojazd z nadwoziem sedan i 400 litrowym bagażnikiem.
       Przesuwane tylne oparcia siedzeń pozwalają dodatkowo na
       znaczne zwiększenie pojemności bagażnika.
   5. Samochód z silnikiem 1,4 109 KM z 6-cio biegową skrzynią, cechuje
       się dobrą dynamiką i łatwym prowadzeniem.
       Czytelna deska rozdzielcza i intuicyjna obsługa wszelkich
       elementów obsługi auta nie sprawiały żadnych problemów.
   6. W kabinie panuje cisza, zwłaszcza przy spokojnej jeździe, nie
        słychać wtedy pracującego motoru.
   7.  W testowanej wersji wyposażenia L znajdują się wszelkie możliwe
        udogodnienia multimedialne. Radio CD MP3, Bluetooth,
        sterowane z koła kierownicy. Możliwe jest również podłączenie
        komputera lub obcych nośników poprzez gniazdo USB.
   8.  Dla wygody kierowcy i pasażera przednich siedzeń zastosowano
        przesuwany podłokietnik pomiędzy fotelami. Oczywiście w
        wyposażeniu jest klimatyzacja, poduszki powietrzne, napinacze
        pasów bezpieczeństwa i wielofunkcyjna kierownica. Fotel kierowcy
        ma regulację do góry.
   9. Wyposażenie ma wiele dodatków z popularnej elektroniki, halogeny
        przeciwmgłowe, doświetlanie zakrętów, oczywiście weilofunkcyjny
        komputer pokładowy.
  10. Testowana przeze mnie wersja nie miała wskaźnika temperatury
         silnika.
  11. Eleganckie nadwozie podkreślają atrakcyjne barwy, 10 różnych
        kolorów w tym 9 metalicznych.
        cdn.                         Grzegorz T + daniel.dmoch@carservis.pl

piątek, 30 sierpnia 2013

VENGA eleganckie i wygodne auto

Dalsze uwagi na temat testowanej VENGI.
    Silnik 1,4 90-konny ze zmiennymi
fazami rozrządu, zapewnia komfortowe i dynamiczne warunki użytkowania.
    Podczas testu, udało mi się zredukować średnie zużycie paliwa,
na poziomie 5,8 l/100km.
    Do wykonania wnętrza oraz kompletacji wyposażenia, nie mam
żadnych uwag. Skórzana kierownica i czytelna deska rozdzielcza, dodają uroku pojazdowi.
    Zaskakująco łatwo zmienia się biegi standardowo 5-biegowej skrzyni biegów.
     Ogromny bagażnik, ponad 440 l, bardzo wygodny i wystarczający dla
codziennego użytkowania.
     Wynik testu bardzo dobry, cena adekwatna do jakości, wyposażenie wersji L bardzo bogate i zachęcające do nabycia.
     
daniel.dmoch@carservis.pl    
    Grzegorz T.

 

środa, 28 sierpnia 2013

VENGA auto popularne klasy B

Kia VENGA została mi użyczona przez salon CARSERWIS Połczyńska,
do testów drogowych w dniach 26,27 sierpnia 2013.
    Poniżej przedstawię główne cechy użytkowe pojazdu:
1. Silnik 1,4 benzynowy o mocy 90 KM, dynamiczny i oszczędny.
2. Rewelacyjna skrzynia biegów manualna 5-biegowa, precyzyjnie
    zestopniowana i łatwa w obsłudze.
3. Super skuteczna automatyczna instalacja klimatyzacji.
4. Wygodne fotele, kierowcy regulowany do góry, zapewniające
    duży komfort podróżowania.
5. Elegancko wykończona kabina, ogromny bagażnik jak na ten średni
    pojazd. Dla porównania Citroen C3 poprzedniej generacji posiada
    bagażnik o pojemności 350 l.
6. Wyposażenie dotyczące bezpieczeństwa, pełne w standardzie L,
    zawiera ABS, EBD, poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy.
    Wielofunkyjna kierownica ułatwia ustawienie pozycji kierowcy.
    Zawieszenie auta dość sztywne, zaskakująco cicho jest w kabinie.
    Przy zatrzymanym pojeździe na wolnych obrotach silnik lekko
    "mruczy".
 7. Prawidłowo działa elektryczne wspomaganie kierownicy, jestem
     przyzwyczajony do tej funkcji, na co dzień użytkuję CEED-a SW.cdn
daniel.dmoch@carservis.pl

piątek, 21 czerwca 2013

Elegancka limuzyna KIA OPTIMA, wrażenia z testu

Carserwis 1-Go Sierpnia 10, udostępnił auto do jazd testowych, 18 i 19 czerwca.
    Elegancja i skórzane wykończenia tapicerki auta zaskakują użytkownika,
regulacje fotela kierowcy, elektryczne i odsuwanie fotela, automatyczne,
ułatwiają zajęcie miejsca kierowcy.
    Poza eleganckim wyposażeniem wnętrza, dość powszechnie panująca
elektronika i wysoko zintegrowany system audio, ułatwia codzienne użytkowanie. Przeciętnie zorientowany kierowca, radzi sobie również z automatyczną 6-cio stopniową, płynnie pracującą skrzynią biegów.
    Podobnie jak w wielu samochodach europejskiej produkcji, Optima       posiada możliwość sterowania ręcznego, zmianą biegów, łopatkami, przy kierownicy.
     Zauważyłem jednak, zużycie paliwa jest mniejsze przy korzystaniu ze
skrzyni automatycznej.
     Optima z karoserią "sedan" i elegancką linią, wyróżnia się wśród powszechnie spotykanych innych aut, producentów europejskich.
     Po przeprowadzeniu kilku testów innych modeli KIA, wysoko oceniam
walory użytkowe i znakomite wyposażenie Optim-y. Szczególnie ważne
są cechy: bezpieczeństwo /poduszki powietrzne, pasy z pirotechnicznymi napinaczami/ dobra widoczność do tyłu oraz czujniki parktronik /przednie
i tylne/ system ABS, bardzo skuteczne elektryczne wspomaganie kierownicy,
system utrzymania trakcji, zapobiegający przypadkowemu zjeżdżaniu z trasy.
      Wygodny podłokietnik pomiędzy fotelami i bardzo dobrze ukształtowane
fotele, dodają komfortu użytkowania dla kierowcy i pasażerów.
      Regulacja dwupłaszczyznowa położenia kierownicy, skuteczna i precyzyjna, posiada duży zakres ustawień, obsługuje się łatwo i bez oporów.
   cdn. Grzegorz T. + piotr.krawczyk@carservis.pl

czwartek, 20 czerwca 2013

Optima koreańska limuzyna, super wyposażona.

Dnia 18 i 19 czerwca, miałem możliwość przeprowadzenia jazd testowych, autem KIA OPTIMA, użyczonym w salonie Carserwis-u z 1-Go Sierpnia 10.
    W krótkim opracowaniu uwag spróbuję ocenić wszelkie walory użytkowe
tego wygodnego i luksusowego pojazdu.
    1. Niepowtarzalna linia nadwozia typu sedan, wyraźnie zaznaczone linie
        boczne podkreślają elegancję auta.
    2. Zaskakująco dobra widoczność z pozycji kierowcy, uzupełniona przez
        system wspomagania parkowania, czujniki przednie i tylne, czytelny
        graficzny i dźwiękowy sygnalizator przeszkody, bardzo ułatwiają 
        manewrowanie na placu parkingowym.
    3. Cisza w kabinie i tylko lekkie odgłosy dmuchawy, klimatyzacji 
        dwustrefowej poprawiają wrażenie komfortu.
    4. Auto wyposażone w bardzo dobrze działającą elektronikę systemu
        multimedialnego, łączność telefonu komórkowego, sterowania dostępne 
        z koła skórzanej kierownicy.
    5. Ogólnie we wnętrzu panuje ład i porządek, wszelkie regulacje pracują
        płynnie i obsługa jest bardzo prosta, intuicyjnie bez zbędnego czytania
        instrukcji, kierowca ma dostęp do sterowników i pokręteł.
    6. Regulacja i nastawianie dwustrefowej, skutecznej automatycznej
        klimatyzacji jest również przystępna i łatwa w obsłudze.
    7. Użytkowane przeze mnie auto posiadało silnik benzynowy 2.0 o mocy
        165 KM, wystarczający do tego modelu, chociaż bardzo paliwożerny.
             cdn.
             Grzegorz T. + carservis.pl
             Warszawa

      carservis.pl