Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

środa, 2 marca 2011

instalacje w Citroenach

Na prawidłowe użytkowanie aut Citroen-a ogromny wpływ ma tzw. wiązka multipleksowa. Podczas moich zagranicznych podróży spotkała mnie kiedyś przygoda z uszkodzoną żarówką światła mijania H7. Ponieważ posiadałem polisę
assistance, próbowałem z niej skorzystać. Po wykonanych kilku rozmowach telefonicznych z przedstawicielem ubezpieczyciela w Polsce oraz pomocą drogową HAK /odpowiednik naszego PZM w Chorwacji/ otrzymałem info o możliwości holowania do stacji ASO do równowartości 70$ za transport.
Zdecydowałem się wykonać zmianę żarówki samodzielnie. Napotkałem trudności
i zakończyło się to rozprogramowaniem instalacji centralnego zamka. Centralka okazała się wrażliwa na dłuższe odłączenie akumulatora od instalacji pojazdu. Wymiana żarówek w wielu nowoczesnych pojazdach jest bardzo uciążliwa z powodu trudnego dostępu do reflektorów. W Citroenie Xsara wymagała wyjęcia akumulatora, wypięcia wiązki ABS-u lub rozmontowania
zbiornika płynu spryskiwacza. Konsultacje z ASO w kraju pomogły mi wymianę wykonać samodzielnie. greg101

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz