06 listopada w przyjaznym i eleganckim salonie
Auto Fus BMW, miałem zaszczyt uczestniczyć
w testowej samodzielnej jeździe nowym mini
vanem BMW serii 2 ACTIVE TOURER.
Zostałem mile zaskoczony atmosferą rodzinnej firmy z tradycjami, organizacja obsługi
klienta wzorowa. Od momentu umówienia testu
z doradcą Panem Tomaszem K. aż do powrotu,
po teście, czułem się odpowiednio kierowany i
informowany o zaletach nowego auta.Tomasz K. z dużą starannością przygotował również szczegółową ofertę na auto. Otrzymałem ofertę w formie pisemnej,
poznałem odpowiednią kompletację tego szczególnego samochodu.
Bardzo dużym zaskoczeniem dla mnie okazał się nowy rodzaj
napędu na przednią oś oraz specyficzne zawieszenie z możliwością
ustawienia. Unikalny system Performance Control, rozdzielający siły napędu i hamowania na poszczególne koła, powodujący "wkręcanie" się samochodu w zakręty, dodaje tym samym poczucie
bezpieczeństwa. Wszechobecna elegancja, panująca w kabinie podnosi walory użytkowe. Wyposażenie w skórzaną, wygodną tapicerkę i bardzo skuteczne płynne ustawienia foteli, regulacje kanapy tylnej wraz z regulacją nachylenia oparć, ułatwiają zajęcie wygodnego miejsca w aucie oraz
spakowanie bagażu do pojemnego 468 litrowego bagażnika. Specjalna jasna skóra, panoramiczny
dach bardzo dobrze rozświetlają wnętrze. Tomasz K. wyjaśnił mi
wstępnie zasady obsługi tego nowego auta, bardzo szybko poznałem zasady intuicyjnej elektroniki pokładowej i specyficznej
automatycznej 8-stopniowej skrzyni biegów. 2 litrowy diesel,
4-cylindrowy to dynamiczny motor 150-konny. Samochód dostarcza dużo przyjemnych wrażeń, nie reaguje gwałtownie na poprzeczne nierówności i zapewnia odpowiedni komfort jazdy.
Wykonywałem test w Warszawie oraz na przedmieściach, korzystając z bardzo różnorodnych nawierzchni, nie zauważyłem
nadmiernej głośności, pochodzącej z pracy zawieszenia i kół.
Nie sprawdziłem tylko pracy silnika przy większych ponad 100 km/
godz. z powodu nadmiernego ruchu miejskiego, trafiłem akurat
na godziny szczytu komunikacyjnego. Trasa obwodnicy płd.
Warszawy również nie pozwoliła na rozwinięcie większych prędkości.
Pozytywne wrażenie odniosłem od razu po zajęciu miejsca
przy kierownicy, potwierdzam slogan reklamowy "jest tak wygodnie, że nie chce się wysiadać. Bardzo mile zaskoczyła mnie
precyzyjnie pracująca skrzynia biegów, współpracująca z wyświetlaczem informującym o parametrach napędu. Wyjątkowo dobrze działająca elektronika zestawu multimedialnego i łatwa obsługa regulacji z poziomu kierownicy, dodaje walorów użytkowych, tego zgrabnego auta.
Podczas testu nie zauważyłem nadmiernego apetytu na chwilowe zużycie paliwa do napędu 150-konnego diesla. Deklarowane katalogowo zużycie jest możliwe do osiągnięcia, przy ustawieniu trybu
eco. Prawdopodobnie, przy codziennym użytkowaniu i jeżdżeniu z zastosowaniem systemu start/stop
wyniki średniego zużycia paliwa, można jeszcze ograniczyć.
Luksusowa skórzana tapicerka, wygodne fotele tylnej kanapy, rozkładanej w 3 /40:20:40/ częściach, to dodatkowy atut wygodnego mini vana BMW.
Samochód ten został wyprodukowany na potrzeby nowej grupy użytkowników, traktowany jest jako auto rodzinne. Panoramiczny
szklany dach, dodaje rozjaśnienie we wnętrzu samochodu.
Wygodne w użyciu jest otwieranie bagażnika przez zbliżenie
nogi pod tylny zderzak, zamykanie odbywa się przy pomocy guzika, sterującego elektrycznym siłownikiem. BMW serii 2 Tourer, posiada bardzo charakterystyczne, nowe światła tylne.
Potwierdzam wysoką jakość i wielką dbałość o szczegóły wykończenia wnętrza, auto godne polecenia, zaprojektowane i
wykonane z wielką precyzją, znakomicie dobrane materiały i elementy upiększające. Dużą ilością chromów i drewnianymi elementami, dodano elegancji nowemu vanowi BMW.
Podstawowe elementy techniczne, przedstawię w następnej części w nowym opracowaniu wkrótce... cdn.
www.bmw-autofus.pl
elegancja wnętrza pojazdu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz