Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

czwartek, 8 stycznia 2015

Nowy Nissan Pulsar, przestronny i komfortowy

Nowym Nissanem Pulsar jeździłem 7 stycznia w Warszawie.
     Skorzystałem z jazdy testowej najnowszym autem produkcji czysto japońskiej, umożliwionej
w salonie przy Puławskiej w Warszawie.


Kompaktowy, obszerny samochód, nowoczesny i wygodny, posiada ciekawe i bogate wyposażenie.
Zainteresował mnie przede wszystkim z uwagi na atrakcyjną cenę wersji średnio wyposażonej oraz
oszczędny silnik, benzynowy 1,2 l pojemności.
        Do jazdy próbnej podchodziłem dwukrotnie w różnych salonach. Pierwszy kontakt w Japan Motors, przy Krasnobrodzkiej 5, mogłem zapoznać się z tym ciekawym modelem, statycznie w pomieszczeniach gościnnego nowoczesnego obiektu przy trasie Toruńskiej w Warszawie.
Mogłem zapoznać się ze szczegółami konstrukcji auta, otrzymałem materiały reklamowe oraz wykonałem fotografie.   Samochód sprzedawany jest głównie z motorem benzynowym 1,2 115 Km
lub z dieslem 1,4 l.
    wnętrze jest eleganckie i przyjazne, zachęcające do jazdy. Oceniam bardzo wysoko precyzję i doskonałe wykończenie. Wygodne fotele i czytelne elementy obsługi nie wymagają sięgania do instrukcji obsługi auta.


Moje uwagi podzielę na dwie części stacjonarną i mobilną.         cdn.           grzegorzto@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz