Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

środa, 11 marca 2015

Citroen C5 exclusive, komfort i elegancja w każdym szczególe

    Auto udostępnił do testu Salon Citroen Polska z ul. Puławskiej w Warszawie 10.03.2015



Citroen C5 2,0 diesel  Auto wyposażone w wersji exclusive, perfekcyjnie wykończone. 
Jestem mile zaskoczony cichym wnętrzem i elegancją wykończenia. Tapicerka perfekcyjna
umila komfort podróżowania. Skóra i materiały
wykończeniowe w najlepszym gatunku, zasługują
na uznanie. Należy pochwalić nowoczesną sylwetkę i bardzo piękny biały, perłowy lakier. Charakterystyczne zawieszenie hydroaktywne, swobodnie radzi sobie z wszelkimi nierównościami podłoża po którym
porusza się samochód.
Jakość hamulców i skuteczność hamowania, bardzo wysoka.
Nie mam żadnych zastrzeżeń do pewności i precyzji prowadzenia. Zastosowane systemy bezpieczeństwa, najwyższej jakości
 Przednia tablica rozdzielcza uzbrojona tylko w niezbędne 
wskaźniki i regulacje, łatwo dostępne dla kierowcy. Nie zauważyłem
żadnych zbędnych upiększeń i wstawek ozdobnych. Podczas testu stwierdziłem umiarkowane zużycie paliwa, średnio na poziomie ok. 7l.
Dla mnie rewelacyjnie zestrojony jest system sterowania ustawień
położenia nadwozia, wypróbowałem każde z ustawień i zauważyłem,
korzystny sposób "sport". Bardzo płynnie i precyzyjnie działa 6-cio
stopniowa automatyczna skrzynia biegów. Wrażenie z jazdy jest bardzo
pozytywne, mogę określić, że przyjemność podróżowania jest ogromna.
cdn. grzegorzto@op.pl  www.citroen.com firmowy-pulawska@citroen.com


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz