Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

poniedziałek, 4 maja 2015

Crossovery-Top popularne w Polsce


Każde auto, testowane przeze mnie posiada wiele ciekawych rozwiązań konstrukcyjnych i nowatorskich cech wyposażenia. Moje oceny zawierają trzy podstawowe zasadnicze grupy: 1. wygląd zewnętrzny, kolor karoserii i elementy ozdobne. 2. wyposażenie dotyczące bezpieczeństwa użytkowania. 3. dane i osiągi oraz ekonomia eksploatacji. Nie oceniałem prawidłowości ekspozycji i jakości obsługi klienta. Ogólna opinia o odwiedzonych przeze mnie salonach jest pozytywna. Bardzo mile przyjmowano moją wizytę w Carserwisie, salonie KIA, przy Połczyńskiej 33. Generalnie oba obiekty handlowe KIA w Warszawie, prowadzone są wzorcowo, na Puławskiej wykonywałem test Nowego Sportage. Gratulacje należą się również dla obsługi salonu Citroen Polska przy ul. Puławskiej, szczególne podziękowania dla Pani Kamili Sz.  Fachowość i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Z uprzejmości Citroen Polska korzystałem również przy okazji testu Citroena wyższej klasy C4 S-Crosser. Opinia znajduje się w moim innym artykule.                                                                Charakter crossoverów podkreślają głównie ich cechy zewnętrzne oraz często zastosowany system napędu 4 x 4. Dużym zaskoczeniem dla mnie była jazda Renault Captur-em. Auto o charakterystycznym zewnętrznym designie, zwraca na siebie uwagę, ma bardzo rozsądne wyposażenie i eleganckie wnętrze. Samochód ma precyzyjne wykończenie wnętrza, umiarkowaną ilość
przycisków i pokręteł, jego obsługa jest prosta intuicyjna, nie wymaga czytania obszernej instrukcji.




Przez kilka miesięcy, kontynuując swoje pasje kierowcy testera nowych aut, zdobyłem bardzo wiele informacji o popularnych autach, najlepiej notowanych przez klientów salonów. Do opracowania wziąłem testowane uprzednio popularne auta. Kolejność umieszczona w opracowaniu, nie sugeruje ich jakości i wartości. Moja ocena powstała w celu wykazania głównie wartości użytkowych aut ich niezbędnego wyposażenia i walorów estetycznych. Poniżej przedstawiam listę do porównania: 1.KIA Soul  2. FIAT 500X 3. SUZUKI SX4 S-Cross 4. CITROEN C4 Cactus 5. NISSAN Juke 6. MITSUBISHI ASX 7. RENAULT Captur.  Zapraszam Państwa do zapoznania się z ocenami poszczególnych, wymienionych tu, samochodów w moim blogu: link http://serwmotoelektroniki.blogspot.com   Przy opracowaniu i udział w testach zawdzięczam niżej wymienionym handlowcom z salonów: KIA   daniel.dmoch@carservis.pl,  FIAT krzysztof.stromecki@carservis.pl  SUZUKI daniel.szymczak@bemo-motors.pl,     CITROEN    kamila.szymanska@citroen.com,         NISSAN  r.kosinski@bołtowicz.pl,  MITSUBISHI  pawel.tyborowski@mitcar.pl,    RENAULT kamil.zaborowski.rrg@dealer.renault.com.pl     Serdecznie dziękuję za owocną pomoc.                                                                                                                                                       grzegorzto@op.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz