Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

piątek, 29 maja 2015

LEXUS NX 300H nowatorskie rozwiązania techniczne

Wynikiem mojego testu drogowego z dnia 25 maja 2015 jest obecny artykuł na temat technicznych możliwości nowoczesnego auta hybrydowego.     Wyjątkowe rozwiązania techniczne zostały wprowadzone celem podwyższenia atrakcyjności i podstawowych warunków ekonomicznego uzytkowania samochodu. Lexus NX 300H nie posiada rozrusznika, drogiego filtra cząstek stałych, tradycyjnego sprzęgła oraz paska rozrządu. Elementy te w tradycyjnym samochodzie ulegają regularnemu zużyciu i wymagają często kosztownego serwisowania. Także konstrukcja układu hamulcowego, nowa i trwała znacznie rzadziej podlega serwisowaniu, wymiana klocków i tarcz jest znacznie tańsza. Łatwość obsługi i rzetelne informacje o rodzaju napędu, wyświetlane na ekranie LCD w Lexusie stanowią priorytet w konstrukcji. Auto ma właściwie trzy silniki, spalinowy 2,5 l oraz dwa elektryczne, komputerowo sterowane współpracujące z automatyczną skrzynią biegów.
Akumulatory znajdują się pod tylną kanapą, nie wymagają doładowywania, nie przewidziano również konieczności ich wymiany. Koszty utrzymania NX 300H zostały zminimalizowane dzięki znakomitej i przemyślanej obsłudze serwisowej i wyeliminowaniu elementów ulegających zużyciu w czasie codziennej eksploatacji. Nie straciła przy tym dynamika i pewność prowadzenia oraz bezpieczeństwo użytkowników. Motor spalinowy uruchamiany jest tylko powyżej prędkości ponad 65 km/godz. przy dynamicznym stylu jazdy. Dla uśrednienia parametrów jazdy współpracuje z kierowcą selektor trybu jazdy, cztery nastawienia:Eco, Normal, Sport S i Sport S+. Rewelacją jest jazda w ustawieniu Eco, przy tym ustawieniu silnik spalinowy w mieście nie jest uruchamiany. Należy pochwalić przemyślane i znakomicie wykonane systemy bezpieczeństwa oraz ostrzegania o zbliżających sie pojazdach. Wyjątkowo solidne jest podwozie auta, posiadające układ korekcji sztywności zawieszenia.                                                    Samochód
wyposażono w układ kontroli trakcji, stabilizacji toru jazdy oraz wspomaganie ruszania pod górę. Przeprojektowana sylwetka auta pozwoliła na osiągnięcie doskonałej aerodynamiki i tym samym ograniczenie hałasu we wnętrzu. Nowością jest również aktywny tempomat, pozwalający utrzymywać samoczynnie, ustaloną przez kierowcę odległość od pojazdu poprzedzającego, aktywny tempomat działa w każdym zakresie prędkości i wraca do nastawienia stałego jeżeli przed kierowanym LEXUSEM nie ma innych pojazdów.
    grzegorzto@op.pl  +  www.lexuswarszawa-pulawska.pl

czwartek, 28 maja 2015

Porównanie Jeep-a Renegade auto USA, wyprodukowane w Europie z Fiatem 500X

Dalsze relacje z testu drogowego, auta użyczonego przez Carserwis w Piasecznie.
wnętrze Jeep-a Renegade

25 maja odbyłem jazdę testową Jeepem Renegade. Celem tego testu było porównanie z produkowanym we włoszech crossoverem Fiat 500X, testowanym przeze mnie wcześniej. Oba pojazdy mają taką samą płytę podłogową. Różnica jest tylko w kształcie nadwozia i
przeniesieniu napędu przy zastosowaniu 9-stopniowej automatycznej skrzyni biegów w Fiacie. Pod względem wyposażenia i parametrów technicznych oba samochody są porównywalne. Bogate komplety wyposażenia występują już w wersjach podstawowych.     Zamieszczam fotografie dla zobrazowania niewielkich różnic w
gabarytach zewnętrznych obu aut.  Sposób obsługi i wygoda jest identyczna w Renegade i w Fiacie 500X. Superprecyzyjna skrzynia automatyczna Fiata, dodaje komfortu użytkowania i umożliwia znaczne oszczędności paliwa.
                                                                                          wnętrze Fiata 500X
Sylwetka Fiata 500X znacznie bardziej rozpoznawalna na świecie. Należy jeszcze podkreślić, że jakość, precyzja wykończenia i napęd automatyczną skrzynia biegów w połączeniu w zestawieniu z 4 x 4 jest przebojem w ofercie włoskiego producenta.
Pewne rozwiązania są w obu autach podobne, do takich należy 3-stopniowy selektor trybu jazdy. Silnik 1,4 Multiair o mocy 140 kM, zastosowano w Renegade i Fiacie 500X. Wyposażenie w system
start-stop umożliwia dodatkowe oszczędności paliwa, również stosowane w obu samochodach. Dla konstrukcji Fiata i Jeep-a Renegade wprowadzono podobne systemy bezpieczeństwa. Do


elektroniki pokładowej wprowadzono system ostrzegający o zbliżających się pojazdach oraz o zbyt małej odległości od pojazdu poprzedzającego.  Elegancja i precyzyjne wykończenie wnętrza Fiata
500X oraz Jeep-a Renegade jest na najwyższym poziomie, na pochwałę zasługuje bogate wyposażenie wersji podstawowych.
      grzegorzto@op.pl   +  krzysztof.stromecki@carservis.pl 
      serwmotoelektroniki.blogspot.com





środa, 27 maja 2015

NOWY JEEP RENEGADE, bezpieczne i wygodne auto


JEEP Renegade 1,4 140 kM





Nowym Jeepem Renegade odbyłem samodzielną jazdę 25 maja, dzięki użyczeniu pojazdu z Carserwisu Piaseczno.
Auto posiada wiele zalet i znakomite wyposażenie. Test odbywał się w średnim ruchu podmiejskim, na różnych nawierzchniach w okolicach Warszawy. Jeep Renegade testowany, ma silnik 1,4 benzynowy o mocy 140 kM, przyspiesza w 10,9 sek do 100 km/godz.
Charakteryzuje się dużą dynamiką oraz umiarkowanym zużyciem paliwa /6,0 l/100 km/.                                             Przedstawię poniżej podstawowe wyposażenie auta: 1. elektrycznie sterowane szyby przód i tył.  2. zamek centralny, sterowany pilotem 3. bezkluczykowy zapłon motoru, system start-stop, 4. fotel kierowcy regulowany do góry + ustawienie podparcia lędźwiowego. 5. dzielona tylna kanapa w stosunku 40/20/40, 6. automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, 7. lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane. 8. ogranicznik prędkości sterowany przyciskami z koła kierownicy, 9. regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, 10. podłokietnik pomiędzy fotelami, przesuwany i ze schowkiem , 11. tylne czujniki parkowania, 12. ekran LCD dotykowy, 13. system multimedialny sterowany z kierownicy. Samochód był testowany  przeze mnie w towarzystwie doświadczonego kierowcy-użytkownika Jeepa, Andrzeja Z.
Kolega również wyraził pozytywne zdanie na temat Renegade-a. Polecam ten bezpieczny i nowoczesny wielozadaniowy samochód.    grzegorzto@op.pl   +  www.carserwis.pl
                                                               http://serwmotoelektroniki.blogspot.com



    Auto w wyposażeniu dodatkowym posiadało ogrzewane fotele przednie, ogrzewanie kierownicy oraz adaptacyjny tempomat.

wtorek, 26 maja 2015

Lexus NX 300 h nowe auto hybrydowe



Hybrydowym nowym LEXUSEM NX300H podróżowałem 25 maja w czasie testu z salonu Chodzeń przy ul. Puławskiej 562 w Warszawie. Rewelacyjne i oszczędne auto, należące do klasy premium, porusza się w ciszy i spokojnej atmosferze. AUTO z elektrycznym silnikiem  rozpoczyna jazdę  za
pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów. Ruszanie płynne bez użycia rozrusznika i szarpnięcia. Wszechobecna elektronika, sygnalizuje rodzaj napędu, odzysk energii elektrycznej, połączony z ładowaniem akumulatora i przy dynamicznej jeździe, załączanie silnika benzynowego. Moc pojazdu 197 kM wystarczająco duża dla uzyskania dynamicznej jazdy. Silniki elektryczny i spalinowy 2,5 l z turbiną, współpracują ze sobą sterowane komputerowo, funkcje napędu sygnalizowane są na dużym LCD wyświetlaczu, deski rozdzielczej. Oszczędny motor benzynowy, zapewnia umiarkowane,   średnie zużycie paliwa ok.5 l  
Samochód jest komfortowo wyposażony wewnątrz i ma ciekawą, dynamiczną linię nadwozia z bardzo ładnymi światłami. Xenon i LED do dziennej jazdy.  Dla podwyższenia wysokiej jakości i precyzji wykończenia tablica rozdzielcza Lexusa pokryta jest skórą.
Wygodną pozycję za kierownicą ułatwiają regulowane elektrycznie kubełkowe fotele oraz odsuwana samoczynnie kierownica, przy wsiadaniu i wysiadaniu z auta. Samochód ma wszelkie systemy bezpieczeństwa, zamontowane nawet w wersji podstawowej, dla ułatwienia obsługi, również panel multimedialny z touch-padem do sterowania systemami audio oraz nawigacją. Bagażnik  pojemności
550 litrów stanowi dużą przestrzeń użytkową z możliwością powiększania przez przesuwane oparcia tylnej kanapy, zmiana
kąta nachylenia. Konstrukcja auta posiada trzy tryby ustawienia selektora jazdy: eco, normal i sport, umożliwiające wybranie stylu jazdy, uzależnione od umiejętności i charakteru użytkownika. Obsługa i ustawienia lusterek jest intuicyjna, nie stwarza żadnych trudności, także bardzo wygodna elektryczna regulacja foteli z pamięcią. Auto ma 8 poduszek powietrznych oraz specjalnie wzmocnioną konstrukcję nadwozia. 
Polecam ten samochód jako oszczędny i komfortowy pojazd wielozadaniowy, dla prowadzenia codziennego biznesu oraz na dłuższe rodzinne wyjazdy. Bardzo udana sylwetka zachęca do przyjemnej i ekonomicznej jazdy.
                                  z podziękowaniem dla pracowników salonu Chodzeń Puławska, grzegorzto@op.pl       LEXUS Warszawa-Puławska
 http://serwmotoelektroniki.blogspot.com
      

czwartek, 21 maja 2015

Nowa Skoda Fabia rok mod. 2016 kombi

 Nowa Fabia kombi
20 maja 2015 przeprowadziłem wspólnie z przedstawicielem Polmot-Auto SA Skoda Ursynów, Panem Tomaszem B. test drogowy
najnowszej Fabii Combi z silnikiem 1,4 TSI 110 kM.
Nowa Skoda FABIA, uzyskała całkowicie zmienioną karoserię i nowe rozwiązania techniczne. Testowany samochód, super wyposażony, przyjazny uzytkownikowi, okazał się dynamiczny i oszczędny. Fabia ma co prawda, trochę kanciaste wykończenia wnętrza, może sie podobać, jej design ulega obecnej modzie innych
                                                      marek samochodowych. Zastosowane rozwiązania podwyższają    komfort oraz bezpieczeństwo, wpływają również na oszczędności paliwa. Eleganckie i precyzyjnie wykonane wnętrze dodaje zalet Fabii. Samochód wielozadaniowy ma imponujący bagażnik o pojemności 530 litrów oraz płaską podłogę, po rozłożeniu tylnych siedzeń. Wnętrze wyposażone w niewielką ilość pokręteł i przycisków, ułatwia obsługę codziennemu użytkownikowi. Podoba się i zwraca uwagę nowoczesny wygląd auta. Tapicerka wygodna, fotele mają sportowy charakter, regulacjeprecyzyjne w dwóch płaszczyznach, ułatwiają ustawienie, fotel kierowcy i pasażera. Bardzo dobre podparcie pleców i trzymanie na zakrętach. Elektronika wszechobecna, obsługiwana przy pomocy dużego ekranu LCD, dotykowego. Samochód wyposażono w bardzo sprawny system multimedialny z radiem wysokiej jakości i łącznością bluetooth. Na pokładzie jest gniazdo USB i port ładowarki do mediów. Zapłon bezkluczykowy oraz system start-stop podwyższają komfort użytkowania. Po przeprowadzeniu testu otrzymałem od Pana Tomasza bardzo precyzyjną ofertę cenową oraz materiały techniczne, obrazujące obszerne wyposażenie i możliwości doposażenia auta. Należy podkreślić wzorową obsługę pracownika salonu na Ursynowie, Podczas testu zadałem ok. 59 pytań na temat parametrów i wyposażenia, moje wątpliwości zostały precyzyjnie wyjaśnione. Zaskoczyła mnie
cena nowej Fabii, wyposażenie obszerne i eleganckie wnętrze, salon oferuje w cenie 57630 PLN. 

            grzegorzto@op.pl   +   tbanas@polmotauto.com.pl
 
wnętrze nowej FABII COMBI


Nowa Skoda Fabia Combi

wtorek, 19 maja 2015

CITROEN Cactus porównanie z Nissanem JUKE

Porównanie wykonałem po przeprowadzeniu jazd
próbnych dwoma nowoczesnymi pojazdami, zaliczanymi do grupy popularnych crossoverów.
Citroen - autko o długości 4157 mm, bardzo ciekawie skonstruowane wnętrze, dużo elektroniki i nowoczesnych rozwiązań dla nowej
jednostki napędowej 1,2 82 kM. Kabina znakomicie wyciszona i dobrze zorganizowana,
czytelność wyświetlaczy bardzo dobra, pokrętła i
przyciski na swoim miejscu, w zasięgu rąk kierującego. Sterowania intuicyjne, Dynamiczny, nowoczesny motor, pracuje bez zarzutu z małym
apetytem na paliwo. Przy dość agresywnej trasie,
zużycie paliwa nie przekroczyło 7l na 100 km. Bardzo dobrze zestrojone zawieszenie i znakomita skrzynia, manualna, 5-biegowa.
nawigacja Citroena Cactus-a
Nissan Juke długości 4135mm z bardzo eleganckim wnętrzem, wykończony z wielką dbałością o szczegóły, wykonany z porządnych materiałów. Silnik 1,6 115 kM, oszczędny i żwawy. Doskonała widoczność z pozycji kierowcy, wygodne fotele, przestronna kabina i duży bagażnik. To podstawowe zalety Nissana. Oba auta wyróżniają się elegancją i precyzją wykończenia.
Wnętrze Citroena jest nowatorskie i ekstrawaganckie, jest niepowtarzalne, wygodne i ciekawe. Dodatkową zaletą w Citroenie jest możliwość modyfikacji wyglądu karoserii przy pomocy kompletu upiększającego w formie pakietu, różnokolorowego.
Ponad standardem wyposażeniowym klient ma do wyboru ogromny zestaw doposażeń,
Pakiety są dodatkowo płatne ale ich duże możliwości konfiguracyjne, warte są dopłaty.
Ekran multimedialny Citroena Cactusa
Katalog każdego z tych przyjaznych aut, obszernie informuje o szczegółach konfiguracji podwyższających walory użytkowe.

Wnętrze Nissana Juke
konsoleta Nissana Juke
Dziękuję za udostępnienie aut
pracownikom salonu Zaborowski Sp. z O.O z ul.
Puławskiej 276 oraz salonu
Citroen Polska Sp. z O.O. z ul.
Puławskiej 338.

                       grzegorzto@op.pl   +   dariusz@zaborowski.com.pl   +  kamila.szymanska@citroen.pl

poniedziałek, 18 maja 2015

Nowa Toyota RAV4 kontra Mazda CX-5 2015

Dwa nowe SUV-y porównuję po odbyciu jazd testowych u stołecznych Dealerów: Toyota Chodzeń i Bemo-motors. Samochody zostały użyczone na czas testów. do samodzielnego prowadzenia i  oceny.


Testy odbywałem w dniu 09.02.2015 Mazdą i 03.03.2015 Toyotą.
Oba auta są znakomicie wyposażone i posiadają najnowsze rozwiązania pod względem bezpieczeństwa użytkowania. Test wykonany został w okolicach Warszawy w umiarkowanym ruchu, częściowo na trasie obwodnicy południowej miasta. Oba SUV-y
mają zbliżone wymiary zewnętrzne oraz podobne silniki. Testowana
Mazda 160 kM z automatyczną skrzynią 6-stopniową, Toyota 152 kM
ze skrzynią 6-biegową mechaniczną. Oba silniki o pojemności 2.0. RAV4 ma większy bagażnik, pojemność 547 litrów, MAZDA 503 l.
Samochody wykonane są z bardzo dużą dbałością o komfort i precyzję wykończenia. Materiały w obu autach najwyższej jakości, elegancja wnętrza Toyoty RAV4-imponująca. Pakiet 20-th Anniversary posiada najwyższej jakości skórzaną tapicerkę w dwóch kolorach oraz dużo eleganckich elementów wykończenia. Kształt foteli o charakterze sportowym, bardzo dobrze regulowanych, dostosowywanych do wymagań kierowcy i pasażerów. Samochód jest bardzo wygodny, obsługa podstawowych urządzeń i systemów łatwa, intuicyjna. Oczywiście pojazd oferowany jest z napędem 4 x 4.  Mazda CX-5 imponuje nowym unikalnym rozwiązaniem technicznym zwanym SKYACTIV, zastosowane technologie obejmują silniki, nadwozia, podwozia i skrzynie biegów. Pod względem bezpieczeństwa uzyskała maksymalną ocenę NCAP. Mazda CX-5 określana jest jako SUV wszechstronnego zastosowania. Duży rozstaw osi i wysoki prześwit zapewniają najwyższe bezpieczeństwo użytkowania auta w terenie.




wnętrze Mazdy CX-5


Oba SUV-y najnowszej produkcji 2015 roku oferowane są z bardzo
eleganckimi pakietami dodatków, upiększajacymi karoserię i wnętrze. Pod względem użytkowym wszystkie niezbędne systemy zamontowano rozsądnie i przemyślane funkcje, można dostosowywać pod kątem preferencji użytkownika oraz zgodnie z zasadami ułatwienia prowadzenia auta. Apetyt na paliwo i własności jezdne są bardzo podobne i nie odbiegają znacznie od parametrów innych SUV-ów sprzedawanych w
Polsce. Dziękując Pani Magdalenie Ż z firmy BEMO-MOTORS oraz Panu Wojtkowi K. z Toyoty Chodzeń Czerniakowska, za udostępnienie  testowanych aut polecam oba samochody jako bardzo interesujące i wygodne w swojej klasie.       
                                                       grzegorzto@op.pl
magdalena.zoltowska@bemo-motors.pl  
w.kardaszewski@chodzen.pl

 http://serwmotoelektroniki.blogspot.com                                               wnętrze TOYOTY RAV4

piątek, 15 maja 2015

Mazda 3 dalszy ciąg testu TOP auta

Auto znakomitej jakości produkowane w 2015 wyróżnia się następującymi rozwiązaniami:  1. dynamiczny motor benzynowy 2. znakomicie zestopniowana 6-biegowa mechaniczna skrzynia biegów. 3. komfortowe wnętrze. 4. wyposażenie eleganckie i bogate, sprzedawane w 4-grupach uzależnionych od decyzji klienta. 5. sztywna karoseria, zmniejszony ciężar auta, optymalne  parametry ekonomiczne zużycia paliwa, odzysk energii przy hamowaniu silnikiem. 6. wysokie walory bezpieczeństwa, zastosowanie systemów kontroli trakcji i sygnalizacji elektronicznej. 7. wygodne fotele oraz przyjazne miękkie wykładziny w kabinie. 8. obszerny bagażnik 9. system auto stop oraz bezkluczykowe uruchamianie auta. 10. komputer pokładowy z możliwością ustawienia alarmu o przekroczeniu zadanej prędkości. 11. czujniki deszczu i zmierzchu 12. oświetlenie biksenonowe oraz led-owe światła do jazdy dziennej. 13. aktywny tempomat 14. system ostrzegania o zbliżających się autach 15. reflektory biksenonowe z doświetlaniem zakrętów.   Samochód jest bardzo popularny w Polsce.  Mazda 3 2,0 165 kM

                                            grzegorzto@op.pl      +  www.boltowicz.pl

      

poniedziałek, 11 maja 2015

Mazda 3 Top Model japońskiej marki

Mazda 3 najnowsza produkcja japońskiej marki, samochód 3 generacji 2,0 l 165 kM benzynowy 6 MT.

Mazda 3 nowej 3 generacji została mi udostępniona w salonie Bołtowicz Sp. J. przy ul. Rosoła 55 w Warszawie.  Podczas testu, wyczerpujących informacji technicznych udzielił mi przedstawiciel Pan Marcin F. Bardzo bogato wyposażona Mazda Skypassion, posiada wszelkie systemy bezpieczeństwa 
i komfortowe wyposażenie wnętrza. Charakteryzuje się nowoczesną sylwetką karoserii z eleganckim przodem i reflektorami wykonanymi w technice LED-owej i biksenony.
       Blisko 4,6 m długości auto waży 1293 kg.    Solidne wnętrze pojazdu zaprasza do jazdy, większość regulacji i pokręteł rozmieszczona jest pod ręką kierowcy.  Parametry nawigacji i
systemu multimedialnego, regulowane są na dotykowym panelu LCD, także z koła kierownicy i pokrętłem na tunelu środkowym. Estetyczna tapicerka i ergonomiczne fotele z bardzo dobrą regulacją, dopełniają elegancję wnętrza. Użyte materiały wykończeniowe są miękkie i wysokiej jakości. Mazda 3 uzbrojona jest w system odzyskiwania energii. Elektronicznie sterowany system I-ELOOP, wykorzystuje kondensator, ładowany po zdjęciu nogi z gazu, zgromadzona w ten sposób energia wykorzystana jest do wszelkich odbiorników prądu,
na pokładzie auta. Badania wykazują, że przy spokojnej technice jazdy zmniejsza się zużycie paliwa o 10%. Bardzo podobała mi się komunikacja z systemem audio oraz panel multimedialny. Mazda 3 posiada również wyświetlanie parametrów jazdy na ekranie w polu widzenia kierowcy.
 


 Mazda 3-generacji jest hitem na polskich drogach. Nowa wersja posiada wszelkie systemy bezpieczeństwa, stosowane w wielu europejskich autach. Do wyposażenia, decydującego o bezpieczeństwie dochodzi precyzyjny, elektryczny układ wspomagania kierownicy.

Znakomite wyciszenie kabiny oraz super zestrojone zawieszenie auta
powodują, że wnętrze jest przyjemne i ciche nawet przy większych prędkościach.
          cdn. grzegorzto@op.pl   +   m.filip@boltowicz.pl

sobota, 9 maja 2015

Skoda Yeti, BMW serii 2 active tourer, HYUNDAI IX35



Porównanie crossoverów Skoda Yeti, BMW serii 2 active tourer do HYUNDAI IX35 wykonałem na podstawie testów samodzielnych, przeprowadzonych w róznych warunkach drogowych
w mieście oraz bliskich okolicach Warszawy.
    Brałem pod uwagę wszelkie zalety samochodów mniejszych i eleganckie wykonanie oraz nowe wersje wyposażenia. Bardzo wysoko oceniam walory użytkowe nowej skody Yeti. Auto bardzo precyzyjnie wykończone, przestronne i ciche wnętrze, zaopatrzone w niezbędne systemy bezpieczeństwa użytkowania, spełniające najwyższą normę czystości spalin. Dynamiczny motor
i cicha praca silnika podwyższają komfort użytkowania. Oczywiście pod względem elegancji wykonania wnętrza kabiny, najlepiej notowane jest auto BMW. Należy dodać, że jest to jeden z niewielu model przednionapędowy. Skoda natomiast miała napęd 4 x 4 i 6-biegową ręczną skrzynię.
   Zawieszenie oparte o płytę podłogową Octawii, otrzymało nową konstrukcję oraz  większe
koła. Samochód prowadzi się znakomicie. Posiada bardzo wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym. Pojemny bagażnik podkreśla wielkie walory użytkowe. Natomiast BMW wyróżnia się znacznie dokładniej skonfigurowaną kabiną, wielką dbałośćią o szczegóły i elegancję wykończenia,
precyzyjnie zestopniowaną skrzynią automatyczną oraz niepowtarzalnym designem. Bardzo dużo staranności konstruktor włożył w elementy upiększające, doskonale dobrane kolory wnętrza oraz wkłądki z chromowanych elementów są podstawą wyglądu auta. Skrzynia biegów automatyczna z bezstopniowym 6-biegowym przełożeniem. Elementy skórzane w kabinie robią  wrażenie
i dodają statecznej wartości tej zgrabnej maszynie. Zaskoczyła mnie znakomicie skonfigurowana elektronika samochodu BMW, między innymi wszystkie parametry podstawowe, zawierająca w transponderze kluczyka od zapłonu auta.    Polecam zapoznanie się z testami indywidualnymi aut, link  http://serwmotoelektroniki.blogspot.com

           grzegorzto@op.pl   awitkowski@polmotauto.com.pl   kul@bmw-autofus.pl