Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Jazda testowa Peugeotem 308 GTI



C.D. testu z 3 czerwca wykonanego w ruchu miejskim w Warszawie. Systemy bezpieczeństwa zainstalowane w GTI, zapewniają pewne prowadzenie auta w każdych warunkach, konstrukcja usztywnionego zawieszenia daje wiele emocji zwłaszcza przy krętej górskiej trasie przejazdu. Zmieniona w stosunku do standardowej odmiany, geometria oraz sztywność tylnego przegubu wahacza. Kąt pochylenia kół zwiększony do -1,67 w stosunku do -0,6 przy standardzie. Poszerzono rozstaw kół przód 1570 mm, tył 1554 mm. Każda z 19" felg Carbon waży o 2 kg mniej niż porównywalne alufelgi. Dla GTI zastosowano samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen, połączony ze wzmocnioną manualną skrzynią biegów. Elektronika pokładowa została przeprogramowana na potrzeby technologii Torsen, gdzie układ kierowniczy wspomagany elektrycznie jest ściśle powiązany ze sterowaniem mechanizmu różnicowego. Nowy mechanizm różnicowy wymaga nowego programu systemu sportowego ESP. ESP w tym pojeździe, pozwala na lekkie uślizgi w zakrętach, dostarcza wiele nowych emocji. Dla podkreślenia sportowego charakteru Peugeota 308 GTI, zostały zabudowane nowe elementy spojlerów, oświetlenie w technologii LED oraz obniżono zawieszenie. Zastosowane 19" felgi i nowoczesne linie nadwozia podkreślają niecodzienny styl i przyczyniają się do uzyskania współczynnika oporu powietrza (SCx)=0,69.  Dopełniają charakteru,  emblematy w kilku miejscach karoserii, przeszycia ze znakami firmowymi w tapicerce i na dywanikach wnętrza. Szycie czerwoną nicią oraz znaki na kierownicy to także oznaka auta sportowego. Wnętrze jest wykończone materiałami bardzo wysokiej jakości, perfekcyjnie spasowane i elegancko wykończone. Karoseria lakierowana jest w sześciu różnych kolorach, cztery są metaliczne i jeden specjalny, dla nadwozia dwubarwnego, czarno-czerwonego. Tapicerka skórzana, elegancka połączona z alcantarą, oferowana jest dla GTI bez dopłat. W standardzie znajduje się również multimedialny panel z ekranem dotykowym LCD i kamerą cofania         polecam Peugeota 308 GTI     Grzegorz T + peugeot.pl

                                          salon-krakowska@peugeot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz