Crossover Skoda Kodiaq cz. 2 testu drogowego
W dalszej części relacji z testu przedstawiam charakterystyczne cechy wyposażenia i osiągi auta.
Bogate wyposażenie pod względem bezpieczeństwa zawiera dla wersji "Style": 1. czujniki parkowania z tyłu, 2. kontrola odstępu z przodu z hamowaniem automatycznym, 3. czujnik parkowania z przodu, 4. reflektory przednie w technologii full led. 5. światła przeciwmgielne, 6. oświetlenie tylne led, 7. automatyczne włączenie świateł drogowych, 8. bezkluczykowy dostęp do auta, 9. bezkluczykowy zapłon silnika, 10. elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, 11. system ABS, ESC, MSR, EDS. 12. system kamer 360.
Do bogatego wyposażenia oferowane są ponadto, pakiety specjalne, bezpieczeństwa i komfortu oraz dodatkowo odpłatne skórzane tapicerki.
Elegancja wnętrza na bardzo wysokim poziomie, materiały użyte do wykończenia, bardzo dobrej jakości, fotele wygodne, ustawny praktyczny bagażnik i płaska podłoga, po złożeniu foteli tylnej kanapy. Dopłaty wymagają również lakiery metaliczne, najwyższa cena /4500/ jest za czerwony metalizowany velvet. Na pochwałę zasługuje znakomity system hamulca postojowego, dający możliwość unieruchomienia auta na postoju pod światłami, bez trzymania nogi na pedale hamulca nożnego w pozycji "drive" skrzyni automatycznej.
Dla wygody i bezpiecznego użytkowania, producent oferuje 4-letni pakiet przeglądów technicznych w standardzie, do limitu 60 tysięcy kilometrów przebiegu.
Testowane auto z silnikiem 180 KM z napędem 4 x 4 i skrzynią automatyczną DSG osiąga prędkość 100 km/godz. w 7,8 sek. 320 Nm max momentu obrotowego w zakresie 1400 - 3940 obr. Prędkość max auta wynosi 202 km/godz.
Grzegorz grzegorzto@op.pl
Tomasz S. tstachnik@polmotauto.pl www.ursynow.otomoto.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz