Przeprowadzałem jazdy testowe w warunkach miejskich, terenowych i na trasach ekspresowych. Testowany samochód w wersji Intense 1,5 turbo 4 x 4 z automatyczną skrzynią CVT 8-stopniową, to optymalne rodzinne auto. Posiada nowoczesny silnik z podwójnym wtryskiem paliwa, elektronicznym sterowaniem zmiennych faz rozrządu o mocy 163 KM.
Wysoko oceniam nowoczesną sylwetkę nadwozia Eclipse, wnętrze jest przestronne i doskonale wyciszone akustycznie. Sportowy kokpit oraz intuicyjna obsługa systemami pokładowymi oraz sterowanie dotykowe na ekranie LCD wyświetlacza w centralnej części deski rozdzielczej, na najwyższym poziomie.
Parametry jazdy wyświetlane na ekranie Head Up Display, czytelne i zrozumiałe. Sportowe, sztywne zawieszenie oraz zaskakująco sprawne systemy bezpieczeństwa decydują o charakterze auta. Bardzo dobra płynnie działająca skrzynia automatyczna CVT, sterowany elektronicznie rozdział napędu na obie osie, został wykonany w oparciu o doświadczenia konstruktorów sportowej wersji Lancera Evolution.
Czytelność przyrządów pokładowych na najwyższym poziomie zapewniają ekrany LCD przed oczami kierowcy oraz w centralnej części deski rozdzielczej. Do komfortu wnętrza należy skórzana tapicerka z przeszyciami z kolorowych nici oraz dwa okna dachowe z zasłonami przeciwsłonecznymi, sterowane elektrycznie. Fotele kierowcy i pasażerów mają funkcje podgrzewania, indywidualnie załączane.
Należy pochwalić dynamiczną i nowoczesną jednostkę benzynową 1,5 o mocy 163 KM, unikalne sterowanie rozrządem oraz podwójny układ sterowania wtryskiem paliwa, to wyjątkowe rozwiązanie podwyższające dynamikę samochodu. Parametry auta: dług./szer./wys 4405 x 1805 x 1605 Pojemność bagażnika 341 litrów, przy odsuniętym nachyleniu tylnego oparcia.
Samochód jest produkowany z dwoma silnikami: 1,5 l 163 KM i 2,2 l 150 KM diesel.
przyspieszenie 9,0 sek do 100km/godz.
katalogowe zużycie paliwa 6,6 - 6,7 l/100 km
skrzynia biegów 8-stopniowa CVT automatyczna, dla wersji Instyle auto ma cenę 147990 PLN.
Wyposażenie:
ABS
Alufelgi z oponami 225/55R18
ASR kontrola trakcji
Bluetooth
CD
Centralny zamek
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Czujniki parkowania przód i tył
Elektrycznie sterowane szyby 4 szt.
Elektrycznie ustawiane lusterka
ESP stabilizacja toru jazdy
gniazdo USB
HUD wyświetlanie parametrów na przeziernym wyświetlaczu przed kierowcą
immobilizer
Isofix
Kamera cofania
Automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja
Komputer pokładowy
Kurtyny powietrzne
MP3
Ogranicznik prędkości
Podgrzewana szyba przednia
Podgrzewane lusterka boczne
Podgrzewane przednie siedzenia
Podgrzewane tylne siedzenia
Poduszka powietrzna kolanowa
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Poduszki powietrzne boczne
Światła do jazdy dziennej LED
Światła przeciwmgielne
System start-stop
Tempomat ze sterowaniem na kierownicy
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Łopatki zmiany biegów
Sterowanie audio przy kierownicy
Stacja multimedialna SDA
6 głośników
Tuner cyfrowy DAB
Kontroler typu Touch Pad do zarządzania multimediami
Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Auto hold
System kamer 360 stopni
Skórzana tapicerka z pomarańczowymi przeszyciami
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie
Grzegorz T. grzegorzto@op.pl
http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz