testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
poniedziałek, 5 listopada 2018
Jazda testowa Kią Ceed SW 30.10.2018
Udostępnione auto miało silnik benzynowy 1,4 T GDI o mocy 140 KM ze skrzynią automatyczną,
Standardowe wyposażenie wersji L, testowanej przeze
niedziela, 9 września 2018
Test najnowszą KIĄ Picanto 84 KM

Autko zostało użyczone przez Carserwis z ul. Połczyńskiej 33 w Warszawie

Najnowszą Kię Picanto testowałem pod Warszawą w dniu 28 sierpnia 2018. Prowadziłem jazdy na różnych trasach, częściowo obwodnicą S8. Picanto w wersji wyposażenia L z silnikiem 1,2 DOHC, rozwija moc 84 KM przy 6000 obr./min. Nowa wersja charakteryzuje się zmodernizowaną karoserią oraz zmienionym wnętrzem. Samochód o wymiarach dług.3670 szer. 1625, wys. 1500 jest wygodny i przestronny. Bagażnik ma pojemność 255 litrów, jeden z największych w klasie samochodów miejskich. Prędkość max. 173 km/godz. przyspieszenie 0-100 km/godz. osiąga w 12 sek. Nowoczesne zawieszenie pozwala na szybkie pokonywanie nierówności oraz nie hałasuje przy jazdach po drogach gruntowych. Auto jest wyjątkowo zwrotne, minimalny promień skrętu 4,7 m. Cennik Picanto przewiduje najtańszą wersję z silnikiem 1,0 o mocy 67 KM w wyposażeniu M, za 39900 zł. Najtańsza Picanto wyposażona jest w klimatyzację manualną, radioodtwarzacz z MP3, regulowany w górę fotel kierowcy, 6 poduszek bezpieczeństwa, system bezpieczeństwa z ESC, sterowane elektrycznie szyby przednie, centralny zamek z alarmem i immobilizerem, pilot do alarmu w kluczyku. KIA Picanto oferowana jest w 11 kolorach nadwozia. Bardzo dużą zaletą jest 7-mio letnia gwarancja autka, podkreślam, że jest to już kolejna modernizacja tego zgrabnego i wygodnego autka miejskiego. Test wykonałem w celu opracowania porównań kilku miejskich samochodów współcześnie sprzedawanych w kraju.
Grzegorz T. + www.carserwis.pl
przy udziale Daniela D.
sobota, 8 września 2018
Test drogowy Toyotą Aygo 24 sierpnia
Nową Toyotą Aygo jeździłem 23 sierpnia 2018 w okolicach Warszawy Autko miejskie zostało udostępnione przez Kierownictwo Salonu Toyota Chodzeń przy Czerniakowskiej 102 w Warszawie. Tradycyjnie otrzymałem wszystkie dostępne materiały, perfekcyjnie wykonane przez Toyotę i dodatkowe informacje od Pani Kasi K. pracownika Działu Handlowego.



Auto o dług. 3465 mm
szer. 1615
wys. 1460
wyposażone w benzynowy 3-cyl. silnik o mocy 72 KM z 5-biegową skrzynią manualną spełnia normę emisji spalin Euro 6 AD. Maksymalny moment obrotowy 93 Nm osiąga przy 4400 obr./min.
Zawieszenie zbudowane jest na kolumnach Mc Phersona i tył z belką skretną. Nowoczesny napęd pozwala na osiągnięcie prędkości 160 km/godz. z przyspieszeniem 13,8 sek do 100/godz.
Parametry napędu pozwalają na ekonomiczną jazdę ze średnim zużyciem paliwa ok. 5,0 l/100km. Małe autko Toyoty posiada nowoczesną stylistykę nadwozia i precyzyjne wykończenie wnętrza. 5-drzwiowa wersja z pakietem x-play to wydatek 43900 zł oferowany w dwóch sposobach finansowania kredycie smartplan lub leasingu smartplan. Obie formy zakupu pozwalają na wymianę lub wykupienie autka po 2 lub 3 latach spłacania rat. Raty w przypadku leasingu są 50% tańsze. Charakterystyczne dla Toyoty wygodne wnętrze jest również w AYGO. Samochodzik jest oferowany w 7 kolorach nadwozia. Po przeprowadzeniu jazd testowych, bardzo wysoko oceniam walory użytkowe nowej Toyoty Aygo, obsługa urządzeń pokładowych i nastawienie systemów audio oraz klimatyzacji, bardzo łatwa oraz nie wymagająca wysokich kwalifikacji technicznych. Intuicyjne jest również korzystanie z zestawu głośnomówiącego telefonu sparowanego poprzez bluetooth. Korzystne pakiety, oferowane przez salon, wzbogacają wersję auta, za niewielką dopłatę, możemy skorzystać z pakietu style /990 zł/ lub connect / 1000 zł/. Dodatkowo w wersji X-play można zakupić nawigację satelitarną z lektorem w języku polskim /2100 zł/. Polecam nowoczesną i oszczędną Toyotę Aygo.
Grzegorz T + www.toyota.pl
Toyota Chodzeń Warszawa Czerniakowska 102
poniedziałek, 13 sierpnia 2018
Mitsubishi Space Star luksusowo wyposażone autko miejskie
W dniach 1-7 sierpnia przeprowadzałem test drogowy miejskiego autka Space Star.
Test wykonywany był w celu przygotowania materiałów do porównania popularnych małych samochodów, powszechnie sprzedawanych w kraju. Jeździłem wersją 1,2 Intense CVT.
Skorzystałem z uprzejmości Biura Prasowego MM Cars i jeżdżąc w różnych warunkach terenowych i miejskich oceniam bardzo wysoko zalety perfekcyjnie zbudowanego Mitsubishi. Kompaktowe eleganckie autko ma dynamiczny silnik o mocy 80KM,
skrzynię automatyczną, bezstopniową. Nowoczesne zawieszenie oraz dość głośny wydech dodają charakteru "małego sportowca", temu pojazdowi. Motor 3 cylindrowy, benzynowy swobodnie daje radę, ruszanie dynamiczne spod świateł w mieście to prawdziwy wyścig często wygrywany na starcie. Skrzynia pozwala również na przełączanie biegów manualnie.
Wyposażenie wnętrza jest precyzyjnie i komfortowo
wysmakowane, oceniam tak ponieważ wszystkie auta Mitsubishi są bardzo elegancko wykończone, niezależnie od modelu. Estetyka i detale upiększające na najwyższym poziomie. Samochód na 15" alufelgach i z dobrymi oponami Yokohama, jak w autach klasy wyższej, przedstawia się godnie, wzbudza zainteresowanie miłośników motoryzacji. Samochód o wymiarach 3795 /dług./
szer. 1665, 1505 /wys./ jest zgrabny, kompaktowy i elegancki.
Wyposażenie standardowe tej wersji zawiera wszystkie systemy bezpieczenstwa
oraz wiele elementów komfortu z zewnątrz chromowane listwy ozdobne, skuteczne światła Xenonowe, tylne lampy Led.
Klimatyzacja jest automatyczna, bardzo skuteczna w ostatnich dniach podczas upałów przekraczających 30 st. Wygodne fotele z regulacją wysokości i dobrym
trzymaniem bocznym, podwyższają walory użytkowe Space Star-a.
Elektrycznie sterowane są wszystkie szyby boczne i lusterka zewnętrzne. Autko
wyposażone jest również w podgrzewane przednie fotele.
Intuicyjna obsługa systemów regulacji oraz skuteczne nawiewy klimatyzacji to ogromne zalety auta.
Mitsubishi Space Star ma wszelkie zalety i powinien znaleźć się w czołówce porównywanych, małych miejskich samochodów.
CDN
Grzegorz T.
wtorek, 26 czerwca 2018
Mazda CX5 jazda testowa 4 czerwca 2018
Nową Mazdą 2,5 l 194 KM jeździłem, dzięki uprzejmości pracownika firmy Bołtowicz, Pana Michała M. Ten elegancki samochód w najbogatszej wersji wyposażenia występuje pod nazwą SkyPassion. Oferowany jest z automatyczną 6-stopniową skrzynią biegów, skórzaną tapicerką i trzywarstwowym lakierem metalicznym. Samochód został skonstruowany według technologii Skyactiv w stylizacji KODO. Posiada wszystkie możliwe systemy aktywnego bezpieczeństwa, osiągnął najwyższy wynik testu Euro NCAP.
Nowoczesny silnik o pojemności 2,5 l z mocą 194 KM przyspiesza w 9,2 sek do 100 km/godz. max. moment obrotowy wynosi 258 Nm. Przy optymalnym zużyciu paliwa średnio 7,1 l/100 km.
Mazda CX5 otrzymała nowoczesne zawieszenie wielowahaczowe z tyłu oraz kolumny Mc Phersona-przód. Wymiary auta: dł/szer/wys. 4550/1840/1680, masa własna 1485 kg. Pojemność bagażnika 506 litrów. Zaskoczony byłem komfortem jazdy oraz ciszą panującą w kabinie, doceniam również wygodne fotele, znakomicie regulowane do pozycji kierowcy i pasażerów, ogromna przestrzeń na tylnej kanapie oraz praktyczny kształt bagażnika, to dodatkowe zalety, podwyższające funkcjonalność. Wszelkie regulacje i systemy ustawienia klimatyzacji, sterowanie urządzeniami pokładowymi, umieszczone są w zasięgu ręki kierującego, obsługa jest intuicyjna. Mazda CX-5 oferowana jest w 7 kolorach nadwozia z lakierami dwuwarstwowymi oraz 2 kolorach trzywarstwowych - Soul Red Crystal i Machine Gray. Grzegorz T. CDN
piątek, 1 czerwca 2018
Citroen C3 Aircross
II część relacji z testu nowoczesnego crossovera C3 Samochód posiada silnik 3-cylindrowy o mocy 110 KM i max. momencie obrotowym 205 Nm.
Nowoczesne zawieszenie Mc Phersona i z tyłu belka odkształcalna, prawidłowo zachowuje się na różnych drogach. Dla dodatkowych możliwości pokonywania trudnego terenu, stosowany jest system Grip Control związany z kontrolą trakcji, do wyboru są tryby: piasek, śnieg i błoto.
Masa własna pojazdu 1203 kg, pozwala osiągać 100 km/godz w 10,6 sek. Prędkość max. 183 km/godz.
Jazda z automatyczną skrzynią pozwala uzyskać zużycie paliwa na poziomie 5,6 l/100km. Zbiornik paliwa ma pojemność 45 litrów.
Przystosowany do normy Euro 6, samochód ma bardzo wiele zalet i prowadzi się pewnie, bez bocznego znoszenia na ciasnych zakrętach i w bardzo komfortowych warunkach cichego wnętrza. Bagażnik optymalnie ma pojemność 410 l, możliwe jest powiększenie jego pojemności poprzez przesunięcie nachylenia tylnego oparcia siedzeń. Siedzenia tylne są składane i dzielone 1/3 do 2/3.
Polecam ten nowoczesny i wygodny samochód. Grzegorz T.
http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/
środa, 23 maja 2018
Citroen C3 Aircross test nowoczesnego crossovera
W dniu 22 maja brałem udział w teście, przeprowadzonym na życzenie klienta Andrzeja Z.
Do jazdy auto udostępnił Salon Citroena przy Puławskiej 338 Test wykonywaliśmy w obecności przedstawiciela Salonu Pana Michała. Samochód w bogatym wyposażeniu, elegancki i bezpieczny z wysmakowanym wnętrzem, bardzo podobał się zainteresowanemu klientowi. Silnik 1,2 Pure Tech 110 KM z automatyczną 6-stopniową skrzynią biegów. Motor 3-cylindrowy okazał się cichy i dynamicznie pracował, przy obciążeniu 3 osób zachował duży zapas mocy.
Zaskoczyła nas elegancka karoseria z przeszklonym dachem, regulowanym elektrycznie i przysłanianym żaluzją przeciwsłoneczną. Nowoczesny silnik i rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa znane są z innych modeli Citroena, natomiast płyta podłogowa oraz zawieszenie, skonstruowano specjalnie do tego modelu. Charakterystycznym parametrem jest większy prześwit podwozia. Auto należy do grupy SUV. Zgrabny i zwarty samochód prowadzi się znakomicie, wyciszone wnętrze podwyższa komfort użytkowania. Bagażnik o pojemności 410 litrów można jeszcze powiększyć poprzez zmianę nachylenia oparcia tylnych siedzeń.
Wyposażenie zawiera wiele systemów bezpieczeństwa, klimatyzację automatyczną oraz system audio z dużym ekranem LCD z funkcją nawigacji i kamerą cofania. Nawigacja jest czytelna z dużą rozdzielczością i prostą obsługą. Przy zajmowaniu miejsca parkingowego dużym ułatwieniem jest system kamer 360. Obraz z kamer również perfekcyjny. Główne elementy bezpieczeństwa:
1. system rozpoznawania znaków ograniczających prędkość.
2. tempomat z ogranicznikiem prędkości
3. system kontroli martwego pola
4. czujniki parkowania z przodu i z tyłu + kamera cofania
5. system hamowania awaryjnego
6. sześć poduszek powietrznych + pirotechnicznie napinane pasy bezpieczeństwa
Auto ma wymiary: 4154 x 1976 x 1597
grzegorzto@op.pl CDN.
Subskrybuj:
Posty (Atom)