Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Hyundai Ioniq kontra KIA Niro, porównanie hybryd

 Auta zostały użyczone przez salony: "Motortest" Hyundai, "Carserwis" Kia w Warszawie.

Samochody są bardzo zbliżone pod względem wyposażenia technicznego i parametrów użytkowych.

Nieznaczne tylko parametry wpływają na wyższą ocenę Hyundai-a Ioniq.

 

1. Wymiary zewnętrzne 4470 x 1820 x 1450   /KIA 4355 X 1805 X 1545/

2. prędkość maksymalna 185 km/godz -/162 KIA/

3. przyspieszenie 0-100 km/godz. 10,8 sek. - /11,5 sek. KIA/

4. średnie zużycie paliwa 3,4 l/100 km- /3,8 l/100 km KIA/

 5. pojemność bagażnika 420 l - /347 l KIA/

6. Ceny poszczególnych wersji:

Hyundai: Business Premium Platinum

                 99900 zł    110900     118900

KIA:            M              L              XL

                 86900 zł     94900      107900

Polecają te nowoczesne i ekonomiczne auta:   Grzegorz T.  grzegorzto@op.pl

www.motortest.com.pl

piotr.grudzinski@motortest.com.pl

www.carserwis.pl 

daniel.dmoch@carservis.pl

piątek, 2 grudnia 2016

SEAT Ateca test drogowy autem z wyposażeniem EXCELLENT

29 listopada przeprowadziłem drogowy test, przy udziale przedstawiciela Carsedu z udziałem Ryszarda K. z redakcji Auto Świata
Samochód przygotowany został w wersji EXCELLENT z szyberdachem i maksymalnym pakietem komfortu. Zawieszenie jest tradycyjne McPherson z przodu, belka skrętna z tyłu. Do auta można jescze dokupić pakiet za 1198 zł z systemem 360 st kamer oraz nawigacją z 8" ekranem dotykowym LCD. Radio CD z 8 głośnikami. 

Na pokładzie zainstalowano wiele 
systemów bezpieczeństwa: asystent parkowania z czujnikami z przodu i z tyłu, ESC stabilizacja toru jazdy, XDS elektroniczna blokada mechanizmu różncowego, 8 poduszek bezpieczeństwa. Auto ma 4 lata gwarancji. Automatyczna 2-strefowa klimatyzacja z nawiewem tylnego rzędu foteli, elektromechaniczny hamulec postojowy, tablica wskaźników pokładowych z 3,5" ekranem komputera. Na pokładzie można korzystać z łączności bluetooth.

Regulowane i ogrzewane są lusterka zewnętrzne, składane po wyłączeniu zapłonu. Wyposażenie ma również system bezkluczykowego zapłonu, 4 szyby sterowane elektrycznie,  Pakiet zimowy oferowanego auta ma podgrzewane przednie fotele, sportowe, regulowane w trzech płaszczyznach, podgrzewanie płynu spryskiwaczy reflektorów.
Zawieszenie auta typu comfort, ma perfekcyjnie zestrojone elementy aktywne. 18" felgi aluminiowe, koło zapasowe dojazdowe z felgą stalową.
       Grzegorz T.  http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/


wtorek, 29 listopada 2016

SEAT Ateca 1,4 150 KM

29 listopada w Salonie Carsed przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie, uzyskałem możliwość wykonania testu drogowego nowego Seata Ateca. Auto prowadziliśmy na zmianę z kolegą Ryszardem K. z redakcji Auto Świata, udział w testowaniu brał również przedstawiciel Działu Handlowego Carsed. Do testowania wybrałem model bardzo dobrze wyposażony z silnikiem 1,4 benzynowym o mocy 150

KM i max. momencie obrotowym 250 Nm. Skrzynia biegów dwusprzęgłowa DSG 7-mio stopniowa, pracowała rewelacyjnie, dynamiczną jazdę ustala się za pomocą selektora trybu jazdy, ustawienia możliwe to: tryb sportowy, ekonomiczny i indywidualny. Samochód ma wymiary 4363 x 1842 x 1601 mm i masę własną 1610 kg.  Zgodnie z aktualnymi wymaganiami,  auto ma wszystkie systemy bezpieczeństwa użytkowania oraz  kamerę cofania i czujniki przednie,  pomagające w parkowaniu. Do wyposażenia komfortowego należy zaliczyć: bezkluczykowy zapłon, automatyczną dwustrefową klimatyzację, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika, podgrzewane fotele przednie oraz podgrzewanie płynu spryskiwaczy reflektorów. Eleganckie wnętrze i bardzo wygodne fotele z regulacją do góry, tapicerka skórzano-materiałowa i metalowe chromowane wstawki, upiększają dodatkowo auto.  7-poduszek bezpieczeństwa oraz bardzo dobre boczne trzymanie przednich sportowych foteli, uzupełniają system bezpieczeństwa. Samochód ma bardzo ładne aluminiowe 17 calowe felgi. Prowadzenie auta jest bardzo pewne i nie wymaga specjalnej nauki obsługi. Konsoleta przejrzysta oraz regulacje multimediów z poziomu kierownicy i bardzo czytelny ekran 8" multimedialny, ułatwia obsługę urządzeń pokładowych.



Silnik nowoczesny pracuje cicho i równo, nawet przy bardzo dużych prędkościach. Prędkość max wynosi 201 km/godz. Widoczność z miejsca kierowcy bardzo dobra, system ostrzegania o pojazdach przejeżdżających blisko, dodatkowo ułatwia poruszanie się w miejskim ruchu. 

Test wykonywaliśmy przy średnim natężeniu ruchu w godzinach południowych. Do zalet auta należy dodać obszerny i ustawny bagażnik o pojemności 510 litrów. W wyposażeniu jest standardowo koło zapasowe dojazdowe.

Polecam to wygodne, nowoczesne rodzinne auto.    Grzegorz T

    www.carsed.pl


Carsed ul. Łopuszańska 72 02-232 Warszawa


adrian.polak@carsed.pl

sylwester.nogaj@carsed.pl

marcin.glebocki@carsed.pl

niedziela, 27 listopada 2016

KIA samochody testowane w latach 2014 - 2016 c.d.

Kia Sportage 2016 Złota Kierownica

 Przedstawiam dalszy ciąg relacji na temat osobiście testowanych aut KIA

KIĄ CEED GT Line podróżowałem w Warszawie, publikacja relacji 03, 05. 11.2015. Samochód super wyposażony z silnikiem 3 cylindrowym.

 

Kia Optima 2016 kombi

Kia Picanto z silnikiem 1,0 została przetestowana w dniu 17 kwietnia 2013
Samochody KIA cechuje coraz lepsze wyposażenie w przystępnej cenie. Nadal w zakresie bezpieczeństwa oraz komfortu, bardzo często przewyższają inne auta znanych firm. Testowałem w ostatnich dniach Kię Niro /26.11.2016/. 7-mio miejscową SORENTO /17.03. 2016   14, 15 i 26 października 2016. Test Kii Venga
przeprowadziłem 2.10. 2016.   Zapraszam do zapoznania się z relacjami auta KIA Sportage, samochodu roku w kat, SUV w plebiscycie Złota Kierownica /5 i 7 marca, 17.02 i 26.02. 2016.      relacje w blogu http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/


Zespół napędowy hybrydowej Kii Niro



KIA Picanto 2016

26.11.2016

   

Grzegorz T      http://serwmotoelektroniki.blogspot.com/



sobota, 26 listopada 2016

KIA NIRO hybrydowa, testowana 24 listopada na życzenie klienta

24 listopada wykonałem prezentację nowego auta hybrydowego KIA Niro, na terenie miejsca pracy zainteresowanych klientów.

Auto nowoczesne, oszczędne i eleganckie, zostało udostępnione w Salonie Carserwis przy ul. Połczyńskiej 33 w Warszawie. Niro to hybryda z napędem szeregowym, sterowanym konwerterem sprzężonym z układem napędowym przy pomocy automatycznej,  skrzyni biegów.

Samochód prowadzi się wyjątkowo łatwo, systemy bezpieczeństwa oraz

układ pokręteł i przycisków na tablicy przedniej jest wyjątkowo przejrzysty i czytelny. Bardzo dobrze działają czujniki parktronik oraz kamera cofania. Wnętrze zostało wykonane z dużą dbałością o elegancję, przy użyciu dobrych, porządnych materiałów. Miejsca pasażerów tylnego rzędu siedzeń, wygodne i dość obszerne. Auto oferowane jest w 10 atrakcyjnych kolorach nadwozia oraz w dwóch odcieniach tapicerki, czarnym i szarym. Moja prezentacja odbyła się na terenie jednej z firm w Pruszkowie i odniosła pozytywny efekt zainteresowania kilkuosobowej załogi, technika hybrydowa zaprezentowana, ogólnie akceptowana przez kierowców jest preferowana przez przyszłych klientów.
z podziękowaniem za udostępnienie do testu  Grzegorz T.

www.kia.com

daniel.dmoch@carservis.pl

sebastian.stalka@carservis.pl

marcin.autowicz@carservis.pl

poniedziałek, 21 listopada 2016

Kia samochody testowane w latach 2014-2016

Auta popularnej marki KIA zostały przeze mnie sprawdzone w testach drogowych w latach 2014-2016.                                                                         



KIĘ Niro-nowoczesną hybrydę o mocy 141 KM  i momencie obrotowym 265 Nm, testowałem dzięki użyczeniu w Salonie Carserwis przy Połczyńskiej 33 w Warszawie. Test opublikowany został 7.09 i 19.09. 2016.
Test Sorento 7-mio miejscowego rodzinnego auta opublikowałem 14 i 15.10. 2016
KIA Optima była testowana w dniach 18 i 20.12.2015 - wygodna duża limuzyna, obecnie oferowana również w wersji karoserii kombi.
KIA Sportage to świetnie sprzedające się auto z kategorii SUV. IV generacja Sportage jest zmodernizowana i znacznie lepiej wyposażona. Wnętrze wykończone dużo lepszymi materiałami i elegancką skórą. Publikacja 12,14,17. 02.2016.

Carens testowałem dzięki użyczeniu w Salonie AS Motors przy Puławskiej w Warszawie w dniu 13.05.2016. Publikacja z dnia 15.05.2016
Venga została opisana w publikacji z dnia 29.09.2016       

        cdn                Grzegorz T.

niedziela, 20 listopada 2016

Hyundai Ioniq test drogowy 17 listopada


17 listopada z udziałem przedstawiciela Motortest, Dealera Hyundai-a, Piotra G,  wziąłem udział w testowaniu Nowej hybrydy IONIQ. Auto wyposażone w maksymalną wersję Platinum oraz skórzaną tapicerkę w jasnym kolorze, prezentuje się elegancko i nowocześnie. Prowadzenie i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, konstrukcja zawiera wszystkie niezbędne systemy

wspomagające użytkowanie, jazda odbyła się w umiarkowanym ruchu miejskim oraz częściowo na obwodnicy miasta. Zwróciłem uwagę na dużą wiedzę przedstawiciela Salonu Motortest, Pana Piotra, przekazywaną w przystępny i właściwy sposób podczas testu drogowego. Dynamika i obsługa podstawowych urządzeń pokładowych samochodu na bardzo wysokim poziomie. Użyto również

porządnych ładnych materiałów wykończeniowych w kabinie auta. Sylwetka nowoczesnej hybrydy nie odbiega od bieżących trendów innych producentów. Stylizacja i dostęp do komputera, obsługa multimediów i praca automatycznej bezzstopniowej skrzyni biegów perfekcyjna. Nowoczesna hybryda Hyundai-a zbudowana została od podstaw na nowej płycie podłogowej i spełnia

wszelkie oczekiwania użytkownika. Ioniq to auto o wymiarach 4470 x 1820 x 1450 i maksymalnej mocy 141 KM. Moment obrotowy max. 265 Nm, pozwala na rozpędzenie do 100 km/godz w 10,8 sek. Osiąga prędkość maksymalną do 185 km/godz. Katalogowe zużycie paliwa, średnie 3,4 l/100 km. Parametry pracy silnika i hybrydy oraz stan naładowania akumulatorów trakcyjnych, wyświetla 

czytelny i wyraźny ekran LCD. Obsługa systemów informacyjnych jest intuicyjna i przejrzysta. Duży bagażnik o pojemności 420 litrów. wystarcza do codziennego użytkowania nowoczesnej hybrydy. Akumulatory trakcyjne litowo-jonowe mają pojemność 1,56 kWh i napięcie 240 V. Skrzynia biegów, automatyczna dwusprzęgłowa zapewnia płynne i dynamiczne przyspieszanie od razu od momentu


uruchomienia auta. Jazda tym nowoczesnym i ekonomicznym samochodem sprawia wiele przyjemności i nie wymaga specjalnych umiejętności, prowadzenie jest łatwe, podobne jak dla tradycyjnych aut z silnikami spalinowymi, wyposażonymi w automatyczne skrzynie biegów. 

Dziękuję za udostępnienie auta do jazdy, Zarządowi Salonu Motortest, ul. Hynka 2 a w Warszawie.

    Grzegorz T  + piotr.grudzinski@motortest.com.pl