Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

środa, 20 lipca 2016

Lexus NX 200 T jazda testowa eleganckim autem cz, 2

Lexus NX200 T CROSSOVER 238 KM

4 lipca wykonałem test drogowy nowoczesnym i eleganckim crossoverem w wersji Elegance. Charakter tego auta podkreślony został przez stylistykę nadwozia i komfortowe wyposażenie.  Zbudowany na 18 calowych kołach samochód bardzo dobrze się prowadzi, konstrukcja jest bezpieczna i zapewnia maksymalną wygodę użytkowania. 2 litrowy silnik zapewnia moc 238 KM dzięki nowoczesnemu systemowi turbodoładowania i perfekcyjnej 6-stopniowej skrzyni automatycznej. Dla uzyskania możliwości ręcznej zmiany biegów pod kierownicą zostały umieszczone łopatki, sterujące trybem manualnej zmiany biegów. Dla wyboru optymalnego stylu jazdy, na środkowej konsoli, umieszczony jest selektor trybu jazdy.  Bardzo precyzyjne i eleganckie wykończenie wnętrza to również ogromna zaleta Lexusa NX200T.          


Elegancja wnętrza to podstawa komfortu Lexusa, ergonomiczne fotele i znakomicie uszyta tapicerka, zapewniają wygodę podróżowania. 

Samochód posiada wszystkie główne systemy bezpieczeństwa: 1. elektryczny hamulec postojowy, 2.system kontroli trakcji, 3.system EBD, rozdziału sił hamowania, 4. wspomaganie hamowania awaryjnego /BA/, 5. system stabilizacji toru jazdy /VSC/,  6.system wspomagania podjazdu pod wzniesienia /HAC/, 7. ostrzeganie o niskim ciśnieniu opon TPMS, 8. tylne lampy z ostrzeganiem o gwałtownym hamowaniu, 9. dwustopniowe poduszki powietrzne z przodu dla kierowcy i pasażera. 10. poduszki powietrzne w oparciach foteli przednich, 11.boczne     kurtyny powietrzne, 12. poduszki powietrzne kolanowe z przodu, 13. fotele o konstrukcji zmniejszającej urazy głowy i szyi w przypadku kolizji, 14. zaczepy Isofix na tylnej kanapie dla fotelików dziecięcych, 15. alarm z centralnym zamkiem i funkcją antynapadową, 16. alarm z lokalizacją GPS i abonamentem półrocznym, bezpłatnym.    Zakres wyposażenia komfortu jest również bardzo bogaty:1.dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, 2. skórzana kierownica z panelem sterującym audio, obejmującym regulacje komputera pokładowego i zmianę wyświetlania parametrów na 7" ekranie, 3. skórzana gałka zmiany biegów, 4. inteligentny kluczyk, podświetlanie klamek zewnętrznych, 5. sterowanie głosowe, 7. regulacja foteli przednich w 6 różnych położeniach, manualna, 8. silnik uruchamiany przyciskiem, 9. degresywne wspomaganie elektryczne kierownicy, 10. elektryczne podnoszenie szyb przód i tył, 11. czujnik 

deszczu, 12. lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane, 13.podłokietnik z pzrodu, 14. selektor trybu jazdy /3 tryby/ Eco, Normal, Sport, 15. pedał przyspieszenia z funkcją Kick-Down, 16.rozmrażanie wycieraczek przedniej szyby, 17.filtr przeciwpyłkowy, 18. system audio Pioneer z 6-ma głośnikami, 19. wyświetlacz multimedialny 7", 20. pokrętło do obsługi multimediów, 21. system bluetooth, głośnomówiący telefon, 22. wejście USB i Aux dla zewnętrznych urządzeń multimedialnych, 23. tapicerka ze skóry "Tahara", 24. srebrne elementy ozdobne wnętrza, 25. nakładki progowe, 26. dywaniki podłogowe 4 szt, 27. kanapa tylna składana i dzielona 60/40, 28. zaczepy w bagażniku 6 szt. do mocowania bagażu, 29. koła 18" z lekkich stopów z pięcioma podwójnymi ramionami, 30. dwie chromowane końcówki rur wydechowych, 31. dodatkowy wyświetlacz 4,2" informacyjny przed kierowcą, 32. zintegrowane relingi dachowe, 33. lampy przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów, 34. powłoka lakiernicza z warstwą zabezpieczającą przed drobnymi zarysowaniami, 35. kierunkowskazy diodowe zintegrowane ze światłami dziennymi, 36. zapasowe koło dojazdowe + podnośnik. Pakiet "style" posiada dodatkowo: panoramiczny dach, ładowarkę bezprzewodową do smartfonów oraz nawigację elektroniczną. Polecamy Lexusa NX200T:    Grzegorz T.   +  www.lexuswarszawa-pulawska.pl  +   www.czerniakowska.chodzen.pl

wtorek, 19 lipca 2016

Renault Talisman 160 konny diesel o pojemności1,6 luksusowa limuzyna

18 lipca 2016 przeprowadziłem jazdę testową z prezentacją nowej luksusowej limuzyny Renault Talisman

 Przeprowadzenie prezentacji i testu umożliwił Salon Renault Warszawa, ul. Puławska 621 b. Przed jazdą testową zostałem poinformowany przez Grzegorza B. przedstawiciela handlowego o zaletach nowego auta, otrzymałem również niezbędne materiały reklamowe, katalog oraz broszurę z akcesoriami. Samochód w wersji Intens, posiada motor 1,6 biturbo diesel, o mocy 160 KM i max. momencie obrotowym 380 Nm przy 1750 obr./min. Dynamika i komfort podróżowania to podstawowe zalety limuzyny o długości 4848 mm z dużym 608 litrowym bagażnikiem. Wspomaganie kierownicy elektryczne, zmienne, uzależnione od prędkości podróżowania. Elegancka karoseria standardowo sedan, występuje również w wersji kombi oraz hatchback. Nowoczesny silnik z bezpośrednim wtryskiem "common rail", współpracuje z 6-cio stopniową, automatyczną skrzynią biegów EDC. Auto uzyskuje 100 km/godz. w czasie 9,4 sek, max prędkość 215 km/godz. Wygodny i luksusowy Renault świetnie trzyma się drogi, testowałem w różnych warunkach drogowych i zachowanie zawieszenia oraz odgłosy pracy podwozia, na najwyższym poziomie. Kabina jest przestronna i uporządkowana, dostęp do regulacji i nastawień parametrów klimatyzacji oraz systemu audio, perfekcyjny. Regulacje wykonuje się z poziomu kierownicy, wszystkie nastawienia parametrów komputera pokładowego, radio i system multimedialny. Pozostałe przy pomocy dużego ekranu dotykowego, sterowanie i skuteczność klimatyzacji, automatycznej dwustrefowej również przy ekranie, pokrętłami regulacyjnymi. Do wyposażenia wnętrza wersji "intense" należy sterowanie i regulacja klimatyzacją dla pasażerów tylnych siedzeń. W środkowej konsoli znajdują się gniazda do zasilenia i połączenia multimediów. W podłokietniku tylnej kanapy, wbudowany został duży schowek na tablet lub pokaźnej wielkości telefon komórkowy. 
Skórzana tapicerka, łączona z tkaninowym wykończeniem foteli jest elegancka i dobrze dobrana kolorystycznie do barwy lakieru nadwozia. Przyjazne wnętrze auta, zachęca do długich spokojnych podróży. Przy prędkości ok. 90 km/godz. średni apetyt na paliwo wyniósł ok. 5 l/100 km, wskazanie komputera pokładowego miałem ustawione na informację o średnim zużyciu paliwa. Skrzynia automatyczna, pozwala na płynne i dynamiczne rozpędzanie auta. Z elektronicznych nowości, zaskoczyła mnie informacja o zapamiętywanej trasie, pokonywanej do miejsca przeznaczenia, wyświetlanej  przy prędkościomierzu i przy powrotnej drodze przekazywanej z dużą dokładnością do Salonu Renault Warszawa, Puławska 621 b.   Polecają ten luksusowy, elegancki i wygodny samochód:     Grzegorz T.     www.renault.warszawa.pl

grzegorz.brzozka.rrg.@dealer.renault.com.pl                       C.D.N.




poniedziałek, 11 lipca 2016

Lexus NX200T crossover z 2.0 litrowym silnikiem, dynamiczny i luksusowy

7 lipca przeprowadziłem test drogowy nowego luksusowego auta Lexus NX200T
Auto w wersji "style" udostępniła znana firma Chodzeń, prowadząca Salony przy Czerniakowskiej 102 i Puławskiej 562 w Warszawie. Luksusowym autem wykonałem test drogowy w okolicach Warszawy, sprawdzałem możliwość poruszania sie po trasie szybkiego ruchu oraz w  popołudniowym szczycie komunikacyjnym. Wrażenie luksusu odczuwa się już po zajęciu miejsca przy kierownicy, regulacje foteli ergonomicznych i wygodnych, działają płynnie i precyzyjnie. Precyzyjna jest również regulacja kierownicy, dwupłaszczyznowa. Bardzo skuteczna okazała się wentylacja i klimatyzacja. Nastawiana dwustrefowo automatyczna klima, prawie bezgłośnie poprawia temperaturę wnętrza. Dynamika silnika i praca skrzyni automatycznej na najwyższym poziomie. Elegancja i porządek we wnętrzu, wzorowy. Rozkładane siedzenia tylnej kanapy oraz płaska podłoga bagażnika z organizerem pod podłogą, pomagają w codziennym użytkowaniu auta. Karoseria eleganckiego crossovera jest lakierowana na modny biały kolor, nie posiada zbędnych upiększeń i połyskliwych ozdób. Model "style" posiada większość układów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, nowoczesna elektronika steruje skutecznie asystentem parkowania, przełącza wartość wspomagania kierownicy oraz wprowadza nastawy jazdy w trybie "eco" optymalizując zużycie paliwa. W testowanym aucie zastosowano 17 calowe koła z felgami aluminiowymi i napęd na przednią oś.    Do ułatwień w obsłudze auta należy bezkluczykowy zapłon i centralny zamek z pilotem.  
Polecają ten elegancki, wygodny i dynamiczny samochód:   Grzegorz T.  www.czerniakowska.chodzen.pl

 

 

 

www.lexuswarszawa-pulawska.pl

środa, 6 lipca 2016

Elantra luksusowa limuzyna Hyundaia, 136 KM 1,6 CRDI

Test drogowy Nowej Elantry Hyundai-a

Miałem dużo emocji w dniu 5 lipca, wykonując jazdy testowe w okolicy Warszawy, korzystając z uprzejmości Salonu"Motortest", ul. Hynka 2A  w Warszawie, udostępniającego auto do testu. Nowa generacja Elantry to samochód elegancki i wygodny, wersja "Style" użytkowana przeze mnie posiadała wszelkie systemy bezpieczeństwa, czujniki cofania przednie i tylne z kamerą cofania. Elektronika pokładowa z komputerem i dużym wyświetlaczem LCD w centralnym miejscu deski rozdzielczej. Informacje są czytelne a regulacje i dostęp do pokręteł bardzo wygodny. Rozsądnie umieszczone nastawy do klimatyzacji dwustrefowej i skuteczność wentylacji wzorowa. Wygodną pozycję przy kierownicy zapewniają płynne regulacje foteli i kierownicy w dwóch płaszczyznach. Dla ułatwienia zajmowania miejsca parkowania, zastosowano układ asystenta parkowania samoczynnego. Elantra nowej generacji prowadzi się pewnie i bezpiecznie, zawieszenie jest dość twarde, trzymające auto, mocno do podłoża. Miałem możliwości sprawdzenia na różnych nawierzchniach, nie było niespodzianek nawet na piaszczystej drodze lokalnej. Samochód przestronny i wzbudzający zainteresowanie posiada nowoczesny silnik diesla o pojemności 1,6, mocy 136 KM, wyróżnia się dobrą dynamiką, 6-cio biegowa manualna skrzynia biegów pracuje płynnie i precyzyjnie. Bagażnik o pojemności 458 litrów ma regularne kształty i płaską podłogę, zainstalowano w nim siatkę elastyczną do zamocowania drobnych elementów bagażu. Rozkładane tylne siedzenia oraz elektrycznie, pilotem otwierania klapa,  uzupełniają praktyczne
zalety Elantry. 

Dużym zaskoczeniem było dla mnie niskie zużycie paliwa, przy średnich prędkościach na trasie szybkiego ruchu ok. 90 km/godz, uzyskałem wynik ok. 5 l/100 km. Elantra jest dużym autem o długości 4570 mm i masie 1570 kg, zachowuje się w ruchu miejskim, poprawnie, nie odczuwa się trudów poruszania w korku, część jazdy wykonywałem w godzinach szczytu komunikacyjnego.Zapraszam do atrakcyjnych zakupów eleganckiej nowej wersji Hyundai-a Elantra, aktualnie oferowanej z pakietem korzyści Premium, obniżającym cenę limuzyny aż o 7000 zł.           Grzegorz T + www.motortest.com.pl

  

sobota, 2 lipca 2016

Hyundai i 20 c.d. testu drogowego

Jazda Hyundai-em I 20 z napędem benzynowo-gazowym, emocje i wrażenia 


Jednostka napędowa, nowoczesna 1,2 benzynowa, została wyposażona dodatkowo w zestaw zasilenia gazowego z osobnym komputerem sterującym i listwą bezpośredniego wtrysku paliwa gazowego. Auto w wersji Comfort, 84 KM dynamiczne i ciche, charakteryzuje się dobrymi osiągami i wygodnym wnętrzem. Podstawowe cechy wyposażenia to: 1. systemy z zakresu bezpieczeństwa użytkowania /system ostrzegania o niezamierzonym przekraczaniu pasa ruchu, system stabilizacji toru jazdy, asystent ruszania pod górę/ 2. komfort /elektrycznie sterowane szyby, przód, tył, system bluetooth do panela multimedialnego, składany kluczyk z pilotem do centralnego zamka, manualna klimatyzacja z chłodzonym schowkiem przed pasażerem, tempomat, czujniki parkowania tylne.

3. elementy zewnętrznego oświetlenia Ledowe reflektory dzienne, doświetlanie zakrętów, przednie światła przeciwmgielne, lusterka boczne zintegrowane z kierunkowskazami, przyciemniane szyby. 4. wyposażenie wnętrza: skórzana kierownica, komputer pokładowy z wyświetlaczem TFT, zdalne sterowanie zestawem audio z koła kierownicy, porządny zestaw z odtwarzaczem CD i MP3, 4 głośniki + 2 wysokotonowe. Polecam auto Hyundai I20               Grzegorz T.

                       Motortest:    www.motortest.com.pl


czwartek, 16 czerwca 2016

Hyundai I 20 kompaktowe auto 90 KM z napędem gazowym

 Kompaktowym Hyundaiem I 20, gazowo-benzynowym przeprowadziłem test w okolicach Warszawy 15 czerwca 2016.

 

Samochód w wyposażeniu Comfort, dynamiczny i wygodny, został udostępniony do jazdy próbnej z Salonu Motortest, przy ul. Hynka 2A w Warszawie.   
Przyznaję, podszedłem z rezerwą do napędu gazowego LPG, zostałem mile zaskoczony żwawą reakcją na przyspieszenie oraz bardzo skromnym apetytem na paliwo, przy prędkościach 80-90 km/godz. średnie zużycie, wskazywane przez komputer pokładowy, wynosiło 2,8 l/100 km. Zaznaczam auto jest z motorem 1,2 o mocy 84 KM z oryginalnym systemem wielopunktowego wtrysku gazowego. Instalacja gazowa zamontowana wzorcowo, perfekcyjnie zestrojona z osobnym sterownikiem elektronicznym. Producentem zestawu gazowego jest znana firma Starko. Do wyposażenia comfort należą wszystkie nowoczesne systemy bezpieczeństwa oraz skuteczna klimatyzacja i eleganckie wykończenie wnętrza. Wszystkie regulacje oraz sterowania multimediów, znajdują się w odpowiednim miejscu, obsługa jest intuicyjna. Na pochwałę zasługuje bardzo wygodna pozycja kierowcy, doskonała widoczność i cisza w kabinie podczas jazdy.  Do wszelkich zalet auta z napędem LPG, dodaję jego niską cenę. Samochód w kompletacji z LPG, ma cenę podwyższoną tylko o 4 tysiące złotych w porównaniu z autem o tradycyjnym napędzie benzynowym.    CDN       Grzegorz T.  +             www.motortest.com.pl





wtorek, 14 czerwca 2016

Hyundai I30 diesel w karoserii kombi, 110 KM test drogowy


 Dzięki użyczeniu auta w Salonie Motortest, przy ul. Hynka 2A w Warszawie, przeprowadziłem 13 czerwca test drogowy w okolicach Warszawy. Otrzymałem auto w wersji dobrze wyposażonej z dynamicznym turbo dieslem o mocy 110 KM. Wygodnym i obszernym samochodem, bezpiecznie podróżowałem do podwarszawskich miejscowości, zapewniającym odpowiednie komfortowe warunki jazdy. Wersja średnio doposażona, posiada elegancką tapicerkę, bardzo duży bagaznik z płaską podłogą i dobrym dostępem dla załadunku bagażu. Olbrzymią zaletą jest prosty sposób rozkładania foteli dla uzyskania powiększonej przestrzeni bagażowej.

Deska rozdzielcza i pakiet multimedialny skonstruowany bez ekstrawagancji, wszystkie pokrętła i przyciski łatwo dostępne i w odpowiednim oznakowaniu. Sześciobiegowa skrzynia manualna i system turbo, zapewniają wysoką dynamikę i ułatwiają przyjemne wrażenia z jazdy. Nowoczesny i skromny samochód znakomicie  nadaje się w tej wersji, do codziennej pracy oraz na wakacyjne wyjazdy rodzinne. Zewnętrzne elementy nadwozia nie posiadają zbędnych chromowanych połyskliwych dekoracji, same udogodnienia dla użytkownika, np. elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. Komputer pokładowy z wyświetlaniem parametrów jazdy, wielofunkcyjny, przełączany pod kierownicą z dźwigni łatwo dostępnej w czasie jazdy. Regulacje i sterowania panela multimediów są wykonywane przyciskami na kole kierownicy.

Do panela multimediów są wszystkie potrzebne przyłącza, gniazda znajdują się w miejscu dobrze usytuowanym i widocznym. W skład multimediów wchodzi również dobre radio z odtwarzaczem cd i mp3, montowane w konsolecie fabrycznie i trwale. Samochód ma ergonomicznie rozwiązane regulacje foteli kierowcy i pasażerów, fotel kierowcy regulowany również w pozycji do góry. Pozycja przy kierownicy jest wygodna. Bardzo duża skuteczność wyciszenia kabiny poprawia komfort podróżowania, nie słychać we wnętrzu pracującego motoru diesla.

Z pełną odpowiedzialnością polecamy  ten samochód.

Grzegorz T.      grzegorzto@op.pl

Szymon Z.        szymon.zareba@motortest.com.pl

          www.motortest.com.pl

                

wtorek, 7 czerwca 2016

Citroen DS4 Crossback 3-cylindrowy, 131 KM CROSSOVER

         Citroen DS4 Crossback, test drogowy 6 czerwca 2016     

Przeprowadziłem test drogowy nowego crossovera DS4 Crossback w okolicach Warszawy, przy umiarkowanym ruchu, częściowo trasą szybkiego ruchu i ulicami podmiejskimi.  Auto z tradycjami DS4, bardzo bogato wyposażone, nie przypomina dotychczas przedstawianych Citroenów. Wyróżnia go indywidualny styl i nowoczesna sylwetka, uniesione zawieszenie, nowa linia dachu, klamki tylnych drzwi ukryte w tylnym słupku. Auto przypomina dwudrzwiowe coupe. Panoramiczna przednia szyba, maksymalnie doświetla wnętrze. Charakterystyczne są ruchome części przodu podsufitki z osłonami przeciwsłonecznymi. Duże wygodne wnętrze z regulowanymi przednimi fotelami w górę i dobrym bocznym trzymaniem. Bagażnik o pojemności 359 litrów, stanowi ustawną powierzchnię ładunkową. Osiągnięte 131 KM z trzycylindrowego silnika 1,2 Pure Tech, 230 Nm przyczynia się do ekonomicznej jazdy ze zużyciem paliwa na poziomie średnim 6,5 l/100 km. Silnik uzbrojono w turbinę załączaną w zakresie obrotów 1750 - 2000. Zawieszenie komfortowo miękkie zawieszenie to charakterystyczna cecha nowoczesnych Citroenów. W skromnym wyposażeniu auto można nabyć w cenie 76900 z manualna klimatyzacją, felgami 16", radiem z MP3 i przyciemnianymi tylnymi szybami.

Samochód dynamiczny i wygodny w każdej wyżej doposażonej wersji, zawiera większą ilość systemów bezpieczeństwa, pakiety dodatkowego wyposażenia w katalogu, spełniają wszelkie wymagania wygody użytkownika oraz bezpiecznego, łatwego kierowania. Oferta bogato wyposażonego auta obejmuje również multimedia, bluetooth, wspomaganie parkowania, kamerę cofania  oraz duży ekran dotykowy w centralnej części deski rozdzielczej pojazdu. Z dopłatą 2000 oferowane jest również nagłośnienie firmy Denon z 10-cioma głośnikami i soobwooferem na pokładzie. Sterowanie zestawu realizowane jest na kole kierownicy lub dotykowo za pośrednictwem ekranu LCD. 

Elegancja wnętrza jest wszechobecna, wrażenia estetyczne bardzo wysokie i wygoda użytkowania jest zrealizowana przez przemyślane rozwiązania nowoczesnej i nowatorskiej konstrukcji DS4 Crossback-a. Bardzo przyjazny bezpieczny i udany pojazd Citroena, zwraca na siebie uwagę miłośników motoryzacji i zachęca do dalekich podróży.

Polecam uwadze wszystkich zainteresowanych motoryzacją, egzemplarz wszechstronnie zmieniony, piękny zewnętrznie, wygodny i elegancki wewnątrz.

                                          Grzegorz T + monika.kleszowska@citroen.com

 

Salon Citroen DS Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa






   


poniedziałek, 6 czerwca 2016

Jazda testowa Peugeotem 308 GTI



C.D. testu z 3 czerwca wykonanego w ruchu miejskim w Warszawie. Systemy bezpieczeństwa zainstalowane w GTI, zapewniają pewne prowadzenie auta w każdych warunkach, konstrukcja usztywnionego zawieszenia daje wiele emocji zwłaszcza przy krętej górskiej trasie przejazdu. Zmieniona w stosunku do standardowej odmiany, geometria oraz sztywność tylnego przegubu wahacza. Kąt pochylenia kół zwiększony do -1,67 w stosunku do -0,6 przy standardzie. Poszerzono rozstaw kół przód 1570 mm, tył 1554 mm. Każda z 19" felg Carbon waży o 2 kg mniej niż porównywalne alufelgi. Dla GTI zastosowano samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen, połączony ze wzmocnioną manualną skrzynią biegów. Elektronika pokładowa została przeprogramowana na potrzeby technologii Torsen, gdzie układ kierowniczy wspomagany elektrycznie jest ściśle powiązany ze sterowaniem mechanizmu różnicowego. Nowy mechanizm różnicowy wymaga nowego programu systemu sportowego ESP. ESP w tym pojeździe, pozwala na lekkie uślizgi w zakrętach, dostarcza wiele nowych emocji. Dla podkreślenia sportowego charakteru Peugeota 308 GTI, zostały zabudowane nowe elementy spojlerów, oświetlenie w technologii LED oraz obniżono zawieszenie. Zastosowane 19" felgi i nowoczesne linie nadwozia podkreślają niecodzienny styl i przyczyniają się do uzyskania współczynnika oporu powietrza (SCx)=0,69.  Dopełniają charakteru,  emblematy w kilku miejscach karoserii, przeszycia ze znakami firmowymi w tapicerce i na dywanikach wnętrza. Szycie czerwoną nicią oraz znaki na kierownicy to także oznaka auta sportowego. Wnętrze jest wykończone materiałami bardzo wysokiej jakości, perfekcyjnie spasowane i elegancko wykończone. Karoseria lakierowana jest w sześciu różnych kolorach, cztery są metaliczne i jeden specjalny, dla nadwozia dwubarwnego, czarno-czerwonego. Tapicerka skórzana, elegancka połączona z alcantarą, oferowana jest dla GTI bez dopłat. W standardzie znajduje się również multimedialny panel z ekranem dotykowym LCD i kamerą cofania         polecam Peugeota 308 GTI     Grzegorz T + peugeot.pl

                                          salon-krakowska@peugeot.com