Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

wtorek, 12 marca 2013

GIULIETTA pojazd Alfy Romeo

    Dzięki uprzejmości przedstawiciela Carservis-u, Pana Marka B. doświadczonego, długoletniego pracownika salonu Alfa Romeo przy 1-go
Sierpnia 10 w Warszawie, mogłem odbyć fascynująca jazdę próbną.
  Przejazd ulicami Warszawy, świeżo zaśnieżonymi po sobotnich nocnych
opadach, bez ryzyka i zakłoceń, wykonałem pod czujną opieką Pana Marka.
  Wszelkie moje wątpliwości i pytania zostały podczas jazdy szybko wyjaśnione i wrażenia z jazdy pozostaną na długo. Auto wyposażone jest
  w dużą ilość elektroniki, wspomagającej przede wszystkim bezpieczeństwo
i komfort podróżowania. Pomimo sportowych ambicji motoru, 1.4 170 KM,
nie odczuwałem dyskomfortu prowadzenia samochodu o usztywnionym zawieszeniu i obniżonym podwoziu.
   Na co dzień podróżuję różnymi pojazdami o charakterze "cywilnym", moje
porównanie jest dosyć subiektywne. Po wielokrotnych próbnych trasach, wciąż wracam do Alfy Romeo. Poprzedni tydzień spędziłem w aucie Grande
Punto z silnikiem 1.4 77 KM, nie miałem żadnych zastrzeżeń, do wyposażenia i walorów użytkowych, oceniam pozytywnie Fiat-a do jazdy krótkodystansowej, miejskiej. Porównanie z innymi pojazdami, Subaru z silnikiem 270 KM oraz Chevroletem CAPTIVA, również wypada na korzyść
Giulietty.
   Wrażenie komfortu i bezpieczeństwa, zdecydowanie rekompensuje powszechną opinię o delikatności i dużej awaryjnośći aut włoskich.
    Jeszcze raz dziękuję za stałą akcję jazd próbnych, prowadzonych w salonach Carservis-u
    Grzegorz T. Warszawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz