Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

środa, 27 marca 2013

Rewelacyjny serwis blacharsko-lakierniczy Łopuszańska

Na przełomie miesiąca lutego i marca 2013,po kolizji drogowej, skorzystałem
z serwisu przy Łopuszańskiej 22. Stacja powstała na początku bieżącego roku
i zdobyła sobie już wysokie notowania u zmotoryzowanych klientów.
    Zleciłem naprawę auta, po ocenie ubezpieczyciela, do naprawy rozliczanej
bezgotówkowo.
     Obsługą i rozliczeniem naprawy zajmował się Pan Dariusz Sztabiński
z Carserwis-u Sp. z O.O. Miałem szczęście, profesjonalnie zrobiona została
dokumentacja wykonawcza naprawy, nie było żadnych komplikacji z zatwierdzeniem protokółu szkodowego u ubezpieczyciela.
     Naprawa sprawna i terminowa, zasługuje na bardzo wysoką
ocenę tego Zakładu Serwisowego. Należy podkreślić również, że na czas
naprawy, skorzystałem nieodpłatnie z samochodu zastępczego.
      Perfekcyjnie, dokładnie i technologicznie wykonana naprawa powypadkowa, mojego samochodu, jest niewątpliwie znakomitą wizytówką
dobrej roboty, pod fachową i czujną opieką Pana Dariusza.
      Polecam korzystanie z tej sprawdzonej stacji serwisowej, wszystkim
zmotoryzowanym. Ponadto chciałem dodać, że serwis powyżej opisany,
prowadzi również przeglądy i wszelkie naprawy mechaniczne.        carservis@carservis.pl        
      greg101
      Grzegorz T.
      Warszawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz