testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
czwartek, 9 lipca 2015
Silniki TSI, FSI produkowane przez VOLKSWAGEN-a mają wady!
Kontynuacja tematu z dnia 08.07.2015 na temat wadliwych silników w popularnych samochodach. Silniki 1,4 TSI bardzo popularne w kraju, montowane głównie w produktach SKODY, często mają znaczne uszkodzenia: pękanie tłoków, wady układu rozrządu, przeskakiwanie łańcucha, wynikające ze złej pracy napinacza. Silniki takie montowane są w różnych wersjach mocy. Wymienię w jakich autach najczęściej: TSI 122-125 kM Audi A3, Seat Leon, Skoda Octawia I, Volkswagen Golf V, Golf VI, Volkswagen Scirocco i Tiguan.TSI o mocy 140 kM /kod:BMY stosowane również w Tiguanie i Golfie V. Silniki TSI 150 kM /kody:BWK, CAVA, CDGA, CAVF/ stosowane w Seacie Ibiza FR, Volkswagenie Tiguan i Volkswagenie PassatB7.TSI 160kM kod:CAVD zastosowano w Audi A3, Volkswagenie Golf-ie VI, Volkswagenie Scirocco. TSI 170kM kod: CAVE zastosowano w Skodzie Fabia RS, ma go również Volkswagen Polo GTI i SEAT Ibiza Cupra.
grzegorzto@op.pl
Seat Leon Cupra
nowa Skoda Fabia Combi
Skoda Yeti
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz