Nissan X-trail, nowoczesny, bezpieczny SUV, cz. 2 relacji z testu.
Przedstawiam 2 część relacji z jazdy testowej Nissanem X-Trail Tekna
Nissan X-Trail to doskonale wyposażony SUV, pod względem jakości i precyzji wykonania stanowi wzór komfortu. Elegancja i luksus to główne zalety auta. Nowoczesne i potrzebne wyposażenie dodatkowe, uzupełnia bogato skompletowanego X-Traila. Opcjonalnie inne, tańsze wersje mają pakiet bezpieczeństwa, okno dachowe, pakiet Acenta + z dopłatą, w testowanej kompletacji Tekna takie wyposażenie jest w standardzie. Dopłatą objęto przedłużenie gwarancji do 5 lat /3570 zł/ oraz lakier metalizowany /3200 zł/. Ten oszczędny diesel z napędem 4 x 4 zużywa 5,3 l paliwa na 100 km. Precyzyjna 6-stopniowa skrzynia biegów x-tronic ze sterowaniem elektronicznym pracuje w całym zakresie bardzo płynnie, posiada również funkcję manualnego sterowania. Zauważyłem jednak, przy ręcznym sterowaniu skrzynią biegów, zużycie paliwa znacznie wzrasta. Prędkość maksymalną, pojazd ma katalogowo, 180 km/godz. przyspieszenie 0-100 km/godz. 11,4 sek. Wszechobecna elektronika pokładowa nie sprawia żadnych trudności, obsługuje się intuicyjnie, bardzo dobra i czytelna nawigacja doskonale współpracuje z dotykowym ekranem LCD, dotarcie do ustalonego celu, proste z uwzględnieniem czasowych objazdów i utrudnień w ruchu drogowym. Na uwagę zasługuje również doskonałe zawieszenie nowego X-Traila, przednie niezależne kolumny McPhersona, tylne niezależne wielowahaczowe. Podróżowanie Nissanem X-Trail to czysta przyjemność, jazda odbywa się w ciszy bardzo dobrze wytłumionej akustycznie kabiny, doskonałą widoczność zapewniają duże szyby z przodu i z tyłu, zaletą jest wygodna pozycja przy kierownicy, bardzo dobra płynna regulacja foteli przednich. Przekazując te uwagi na temat Nowego Nissana X-Trail, zachęcam do odwiedzenia Salonu Odyssey w Pruszkowie przy Al.Jerozolimskich 466. Grzegorz T + www.nissan-X-Trail.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz