testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
sobota, 13 maja 2017
Test drogowy nowego Seata Ibiza w Carsed
Ten elegancki i wygodny pojazd to najlepsza Ibiza w historii produkcji modelu. 1,0 silnik 3-cyl. z turbiną osiąga 115 KM i charakteryzuje się cichą równomierną pracą i odpowiednią dynamiką. Przyspiesza w 9,3 sek do 100 km/godz. i rozpędza auto do 195 km/godz. Podróżowałem Ibizą w wersji Xcellence z doposażeniem w pakiet comfort +. Silnik sprzężony był z 6-cio stopniową skrzynią biegów, selektor pokazywał na którym biegu należy w danej chwili jechać. Wszelkie informacje sygnalizowane były na dużym LCD wyświetlaczu. Bardzo przydatna jest kamera cofania, występująca w tej wersji wyposażenia. Rozdzielczość i czytelność obrazu znakomita. Kamera cofania ma bardzo dobrze umieszczony obiektyw, test odbywał się przy deszczowej pogodzie i obraz nie był zakłócony. Zgrabne i kompaktowe auto, dług. 4059 i szer. 1942 mm wys.1444mm prowadzi się znakomicie, pozycja za kierownicą wygodna i duży bagażnik to dodatkowe zalety samochodu. Wysoko oceniam wygodę wnętrza i wyposażenie, bez zbędnych guzików i elementów błyszczących. Umiarkowanie rozbudowana elektronika, pomagająca w bezpiecznym użytkowaniu również nie odwraca uwagi kierowcy. Obszerne wnętrze i wygodna tylna kanapa to dodatkowe atuty Ibizy. Samochód z podwyższonym wyposażeniem, takim jak w teście, można kupić w kredycie z miesięczną ratą 415 zł brutto. W bieżącym roku zapowiadana jest również wersja FR z większym silnikiem i elementami sportowego designu. Oświetlenie full led dodatkowo upiększa pojazd i ułatwia podróżowanie na dłuzszych trasach. W konstrukcji płyty podłogi
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz