testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
środa, 31 maja 2017
Test VW Polo 24 maja
Jeździłem autem 1,2 90 KM w wersji Comfortline. Mały samochód a żwawo poruszał się po terenie pod miastem, wybrałem trasę bardzo mocno uczęszczaną, pomiędzy Piasecznem i Magdalenką w stronę Komorowa.Bardzo wysoko oceniam stabilne i pewne własności trakcyjne, nowoczesne zawieszenie i cicho pracujący silnik. Wygodna i precyzyjnie wyposażona kabina, daje poczucie bezpieczeństwa kierowcy i pasażerom.
Prędkość maksymalna auta 184 km/godz, przyspieszenie 10,8 do 100km/godz. Średnie zużycie paliwa uzyskałem w granicach 6,5 l/100 km, wskazania chwilowe przy poruszaniu się obwodnicą miasta, sygnalizowały poniżej 5 l/100 km. Wygodna pozycja przy kierownicy, dobra regulacja fotela i położenia kierownicy, umilają komfort podróżowania. Trochę mały 280 l bagażnik nie pozwala raczej na korzystanie z dłuższych podróży wakacyjnych, nie jest to jednak autko dla większej rodziny. Wyposażenie wersji udostępnionej do testu, było dość bogate, zawierało wszystkie elementy bezpieczeństwa oraz kamerę cofania i porządną stację multimedialną z radiem i dużym ekranem LCD, wyświetlającym niezbędne wskazania.
Kompaktowa, zgrabna sylwetka budzi zainteresowanie potencjalnych nabywców oraz podoba się, zwłaszcza kobietom.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz