Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

piątek, 8 lutego 2019

Nowy Renault Kadjar relacja z testu miejskiego I cz.

Skorzystałem z uprzejmości Handlowca Salonu Białowieska 10A w Warszawie, uczestniczyłem w krótkiej miejskiej przejażdżce najnowszym Kadjarem 1,4 140KM.
Autem w najdroższej wersji wyposażenia podróżowałem po ulicach Grochowskich Osiedli. Zaskoczony jestem cichym, znakomitym precyzyjnie wykończonym wnętrzem i wysmakowanym designem kabiny. Motor 1,4 występujący o mocy 140 KM, okazał się dynamiczny i żwawy.  Samodzielna jazda próbna, zdecydowanie pomaga mi wysoko ocenić zalety tego nowoczesnego auta. Do ogromnych zalet należy zaliczyć: przestronność wnętrza, znakomite wytłumienie hałasu zewnętrznego, elegancję kabiny, duży bagażnik, precyzyjne prowadzenie i bogate standardowe wyposażenie.
Samochód posiada odpowiednio usztywnione zawieszenie, stwierdziłem po przejeżdżaniu przez progi zwalniające. Na komfort jazdy wpływają z pewnością 18" felgi. Bagażnik z kołem dojazdowym oraz z "modubordem" pozwala ustawić wszelkie potrzebne przedmioty, w przestrzeni bagażowej. Pasażerowie tylnej kanapy, na pewno nie będa narzekać na brak miejsca na swoich kanapach. Tapicerka jest wygodna i odpowiednio regulowana. Fotele przednie z możliwością wysuwania siedziska, także regulowane do góry.
Przestrzeń bagażowa o pojemności 472 litrów, wystarczająca dla tego auta, dobrze zorganizowana i zaopatrzona w przegródki do wożenia drobiazgów. Dla wygody użytkowników zastosowano również siatkę utrzymującą drobniejsze przedmioty. Do ogromnych zalet należy również dodać dużą ilość odpłatnych segmentów wersji doposażenia.

   CDN      Grzegorz T     +   Zenon S. /Handlowiec RRG/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz