Renault Kadjar relacja II cz. z testu drogowego
Nowy Kadjar 2019 140 KM
Porównałem poprzedni model z obecnie znajdującym się w sprzedaży.
1. Zmiany zauważone w designie nadwozia: Nowy pas przedni, chromowane wstawki w grillu i okolicy świateł przeciwmgielnych, zmieniony zderzak tylny z nowymi światłami cofania i przeciwmgielnymi. Nowe światła tylne, ledowe.
2. Zastosowano nowe silniki o mocy 140 KM i 160 KM typu TCe 1332 oraz Blue dCi 115 KM /1,5 l/ Blue dCi 150 KM /1,7 l/.
3. We wnętrzu umieszczono nowy panel multimedialny oraz nowe sterowanie klimatyzacji dwustrefowej, automatycznej. Na wyświetlaczu jest nowa opcja Car Play oraz Android Auto. Sterowanie jest dotykowe intuicyjne i bardzo proste w obsłudze. Wyświetlanie czytelne i precyzyjne. Bardzo przydatną funkcją jest regulacja długosci siedzenia przedniego.
Oświetlenie auta wykonano w technice ledowej, nowe lampy uzyskały elegancki kształt i designerski styl.
W nowym Renault Kadjar, dla wersji z najmocniejszym silnikiem, zastosowano napęd 4 x 4 z automatem 7-mio stopniowym.
Auto uzyskało atrakcyjniejszy wygląd zewnętrzny, zmodyfikowano wnętrze, poprawiono komfort podróżowania przez znaczną modernizację kształtu foteli.
Opinie użytkowników są bardzo pozytywne i potwierdzam również walory tego eleganckiego auta, przeznaczonego dla zainteresowanych zakupem crossovera lub średniego SUV-a.
opinię sporzadziłem wspólnie z przedstawicielem Salonu Białowieska 10A Panem Zenonem S.
Grzegorz T + www.rrgwarszawa.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz