testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
środa, 3 lutego 2021
Legenda- Suzuki Vitara Wróciła
27 stycznia testowałem w ruchu miejskim najnowsze auto Suzuki Vitara hybrydZastosowanie układu miękkiej hybrydy w nowej wersji Vitary, umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 40%. Realizacja elektrycznego układu 48V, stwarza inne oszczędności w postaci zastosowanych lżejszych kabli połączeniowych elektryki auta. Akumulator litowo-jonowy o napięciu 48V, poprzez przetwornik napięcia dostarcza energii do zapłonu oraz obsługuje wszystkie odbiorniki, klimatyzację, oświetlenie, system audio.Sercem układu 48V jest alternator 48V, pełniący rolę rozrusznika, wspomagającego również silnik spalinowy w przypadku znacznego obciążenia, np. przy rozpędzaniu po starcie. Testowany przeze mnie samochód w wersji Comfort Plus, bardzo bogato wyposażony, napędzany 4 x 4 to przyjazny i niskoemisyjny crossover, wygodny, przyjazny dla środowiska i ekonomiczny.Auto eleganckie wewnątrz i zewnętrznie cieszące oko. Wzbudza zainteresowanie miłośników obecnie popularnej elektromobilności. Duży i ustawny bagażnik z podłogą na dwóch poziomach porządnie pozwala na umieszczenie dość sporego bagażu. Do zalet wyposażenia należy zaliczyć czytelną deskę rozdzielczą oraz poprawnie działające funkcje informacyjne na dużym ekranie LCD. Obraz kamery cofania czytelny, ułatwia parkowanie pojazdem.
Grzegorz T. grzegorzto@op.pl przy udziale kkocinski@pgd.pl doradcy klienta Salonu Japan Motors w Warszawie
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Przestronny i trwały samochód za rozsądne pieniądze, który sprawdzi się na każdej drodze i nie drży na myśl o wyprawach w lekki teren. Żeby nie było za różowo, wspomnijmy o przeciętnych właściwościach jezdnych, sporym zużyciu paliwa oraz surowym wnętrzu. Tak właśnie prezentowała się starsza wersja.
OdpowiedzUsuń