testy drogowe nowych aut hybrydowych i elektrycznych, nowości motoryzacyjnej elektroniki użytkowej, dodatkowego wyposażenia, radioinstalacje,systemy cofania, nawigacje,zestawy głośnomówiące gsm.
niedziela, 13 lutego 2022
Jazda próbna nową Hondą HRV
Otrzymałem do samodzielnej jazdy auto w wersji ADVANCE z silnikiem 1,5 z hybrydą o łącznej mocy systemowej 131 KM. Moment obrotowy 253 Nm, napęd przedni. Przyspieszenie 10,7 sek. do 100 km/godz. prędkość maksymalna 170 km/godz.
Samochód wyróżnia się nowoczesnym kształtem karoserii, bardzo bogatym wyposażeniem dotyczącym bezpiecznego użytkowania. Główne elementy to: poduszki powietrzne, system elektronicznego rozdziału siły hamowania, system awaryjnego hamowania, system kontroli toru jazdy, system ostrzegania o awaryjnym hamowaniu, monitorowanie ciśnienia w oponach. W zakresie zaawansowanego wspomagania kierowcy: system ostrzegania przed kolizją, system utrzymywania na pasie ruchu, inteligentny tempomat adaptacyjny, rozpoznawanie i wyświetlanie znaków drogowych, funkcja
hamowania przy niskiej prędkości, automatyczny system alarmowy e-call, automatyczne sterowanie przepustnicą, minimalizujące ryzyko kolizji z przodu i z tyłu. W zabezpieczeniu pojazdu istnieje: immobiliser, układ alarmowy przeciwkradzieżowy, 2 kluczyki z pilotami zdalnego sterowania, uruchamianie silnika przyciskiem. Wnętrze eleganckie z tapicerką skórzano-materiałową, bardzo wygodny kształt foteli, wygodne i pewne trzymanie boczne. Czytelne i intuicyjne są elementy obsługi auta, trzy tryby jazdy do wyboru
Silnik benzynowy 1,5 dostarcza mocy systemowej 131 KM łącznie z układem napędu elektrycznego, maksymalny moment obrotowy 253 Nm. Hybrydowy napęd Hondy gwarantuje niskie zużycie
Dziękując za użyczenie Hondy HRV do jazdy testowej, składam również podziękowanie Panu Dominikowi K, za udzielenie kompletnych informacji technicznych, dotyczących tego znakomitego crossovera.
Grzegorz T grzegorzto@op.pl
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz