Moje pierwsze spotkanie z Mitsubishi ASX nastąpiło na początku czerwca 2014.
Gościnny Mitcar udostępnił do jazdy próbnej auto z turbiną i silnikiem diesla, średniowyposażone. Bardzo eleganckie nadwozie i przestronne wnętrze, zachęca do przejażdżki w słoneczny, upalny
dzień. Samochód z cichym pomrukiem motoru rusza dynamicznie sprzed siedziby salonu przy zbiegu Puławskiej
i Spornej. Swoje uwagi podzielę, na wymienione w punktach, walory użytkowe.
1. walory estetyczne, elegancka karoseria i wnętrze, bez ozdóbek i obszerna kabina.
Bardzo wygodna pozycja kierowcy, wszelkie dostępne regulacje kierownicy i fotela, bardzo dobre boczne
trzymanie.
2. Komfort i ciche wnętrze podwyższają walory użytkowe, maleńki minus daję tylko za głośną pracę dmuchawy
z układu klimatyzacji. Po osiągnięciu żądanej temperatury, oczywiście jest znacznie ciszej.
3. Bardzo dobrze wybrany zestaw podstawowego wyposażenia uatrakcyjnia nowe auto, zachęca do zakupu.
4. Atrakcyjne sposoby nabycia pojazdu wymienione w katalogu dopełniają zestaw zalet Mitsubishi ASX.
Można dokupić przedłużoną gwarancję nawet do 5 lat użytkowania.
W porównaniu z innymi testowanymi przeze mnie ostatnio autami, ASX wygrywa pod względem
łatwego prowadzenia, intuicyjnej obsługi sterowania urządzeń pokładowych i pewnego trzymania się drogi.
Jeździłem w ruchu miejskim i trochę krótko poza miastem. Jakość zawieszenia imponująca, komfort
wzorowy. Mógłbym z tym autem zaprzyjaźnić się od razu. Proponuję zorganizowanie możliwości dłuższego
testu, korzystałem z takich całodobowych jazd za pomocą salonu Carserwis w Warszawie. Modele Kia oraz
Alfa Romeo. Oczywiście największe wrażenie wywołał u mnie test Giulietty, flagowej "elegantki" Alfy Romeo.
grzegorzto@op.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz