Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Hyundai IX 35 SUV przyjazny dla kierowcy

16 czerwca uczestniczyłem w testowej jeździe dwoma najnowszymi autami HYUNDAI-a

     Odniosłem bardzo pozytywne wrażenia, testy odbyły się w dwóch salonach w Warszawie.
Oba samochody skompletowano w wersji STYLE. Poranna jazda czarnym IX-35 z automatyczną
skrzynią biegów 6-stopniową i silnikiem diesla, wyruszyłem z salonu Euroservice-Hyundai w AL.
Jerozolimskich239, przy udziale Pana Roberta Budzińskiego. Po południu brązowym autem
w salonie AZ AUTO Sp. z O.O. opiekował się Pan Jakub Gut z Puławskiej 516.
    W obiekcie AZ AUTO Sp. z O.O zapoznałem się również z wersją BRASIL,  mocno reklamowaną
przy okazji Mundialu. Pakiet BRASIL zawiera: zestaw multimedialny Blaupunkt IPY830, dodatkowe osłony zderzaków, metaliczne srebrne przód i tył, stopnie boczne i welurowe dywaniki.
Wersja IX-35 BRASIL
Popołudniowy test przeprowadzony został autem z napędem 4 x 4, benzynowym z manualną 6-cio
biegową skrzynią biegów. Bardzo dużo nowych informacji o autach Hyundai-a,  uzyskałem po tych
dwóch testach.     Generalny wniosek:  chciałbym zgłosić pod rozwagę wprowadzenie samodzielnych
jazd, na zasadzie wypożyczenia samochodu na minimum 48 godz. z umową prawną zawartą w salonie i zobowiązaniem poniesienia kosztów paliwa, przez użytkownika. Odbywałem kilka takich
testów pojazdami KIA i ALFA ROMEO w salonach CARSERWIS-u w Warszawie.   G.T.
grzegorzto@op.pl                one serwis motoelektroniki                   
cdn
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz