Przedstawiam II część charakterystyki MAZDY CX-5. Wszechstronnego auta prod Japońskiej.
Auto zostało przeze mnie sprawdzone w teście miejskim 6.02.2015, poniżej sprecyzowałem zalety SUV-a Mazdy.
-Większa sztywność podwozia dająca nową charakterystykę prowadzenia, zwinność sprawiająca wrażenie jedności kierowcy z autem.
-lżejsze o 14% elementy podwozia, wpływają na podwyższony komfort użytkowania oraz stabilność
-zwarta konstrukcja i specjalna udoskonalona budowa kół zębatych, ułatwiają lekką i płynną zmianę jak w sportowym bolidzie.
-układ napędowy jest lżejszy o 16% a obudowa skrzyni biegów odchudzona o 30%, cechy te dodatkowo powodują obniżenie zużycia paliwa i podwyższenie komfortu jazdy
-specjalna automatyczna skrzynia biegów Mazdy łączy zalety wszystkich automatów, oszczędzanie paliwa, kontrola nad płynną
zmianą 6-stopniowej skrzyni, charakterystyczna dla dwusprzęgłowej konstrukcji, precyzja zmiany biegów daje dodatkowe obniżenie zużycia paliwa o 7%. Napęd 4 x 4 z silnikem 160 kM średnio zużywa ok. 6 l/100 km.
Komfortowe wyposażenie zdobyło uznanie wielu użytkowników,
bardzo czytelna nawigacja i kamera cofania, pomaga w użytkowaniu auta.
Mazda CX-5 uzyskała wysokie oceny w testach przeprowadzonych
przez red. Motoru, najlepsze osiągi, najmniejsze spalanie, najbogatsze wyposażenie.Mazda CX-5 została uznana wszechstronnym suv-em w rankingu Auto Motor i Sport. Receptą na kompaktowego SUV-a sporządzoną przez konstruktorów jest lista potrzebnych elementów, wstawianych do projektu i realizowanych według tej listy. Główne cechy to
wszechstronna kabina, wysoki komfort użytkowania, bardzo dobre właściwości jezdne, oszczędny silnik i wygodna skrzynia automatyczna, działająca perfekcyjnie w tym aucie. Wszystko razem ubrane w elegancką niepowtarzalną karoserię. Polecam ten samochód kierowcom, zdecydowanym
na zakup SUV-a
na zakup SUV-a
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz