Nowa Toyota Prius 122KM

Nowa Toyota Prius 122KM
TOYOTA PRIUS 2016

sobota, 14 lutego 2015

Opel Corsa 100 kM 1,4 benzynowy

Oplem Corsa, najnowszą wersją jeździłem dzięki uprzejmości pracownika Autopol Serwis,

przy ul. Mangalia w Warszawie. Pan Piotr P. udzielił mi wyczerpuących informacji technicznych i
szczegółowo odpowidał na moje wątpliwości. Auto prowadziłem głównie po ulicach miasta, krótki
odcinek przebyliśmy w osiedlu jadąc przez progi zwalniające. Stwierdziłem dużą dynamikę silnika
turbo benzynowego. Prawidłowo i cicho pracowało zawieszenie. Komfort jazdy zadowalający.
Auto jest wykonane w najnowszej wersji wyposażenia i po modernizacji karoserii. W średniej kompletacji ENJOY zawiera
manualną klimatyzację, układ stabilizacji toru jazdy z sytstemem
kontroli trakcji, układ wspomagania ruszania na wzniesieniach, system monitorowania ciśnienia opon, elektrycznie sterowane lusterka, fotele przednie komfort, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, światła do jazdy dziennej. Skrzynia biegów może być 6-biegowa  mechaniczna


 lub automatyczna dla silnika Twinpart 90-konnego.               cdn. grzegorzto@op.pl            Opel Corsa 1,4 100 kM turbo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz