Niepowtarzalny charakter i elegancję oraz bezpieczeństwo Mazdy CX-5 poznałem 6 lutego
w czasie jazdy próbnej z salonu Bemo Motors z Al. Krakowskiej 169 w Warszawie.
Pani Magda Ż. była moim pilotem i przewodnikiem w czasie testowej jazdy. Gratulacje dla Pani
Magdy za wszechstronne i wyczerpujące informacje na temat auta.
Auto posiada bardzo wiele zalet, elegancja i bardzo precyzyjne
wykończenie wnętrza, zaskakująco precyzyjne, bezpieczeństwo
użytkowania na najwyższym poziomie.Wygodę użytkowania zapewnia duży 503 litrowy bagażnik z modyfikowaną przestrzenią
bagażową. Po rozłożeniu tylnej kanapy uzyskujemy płaską przestrzeń ładowania. Produkcja czysto Japońska, całkowicie nowy design, wyróżniający Mazdę wśród innych Suv-ów na naszych drogach. Projekt został wykonany wg zasad KODO zawiera wszystkie potrzebne systemy bezpieczeństwa, czynne i bierne, Osiągnięto najwyższy wynik w badaniach Euro NCAP. Bardzo duży rozstaw osi i wysoki prześwit wyróżnia CX-5 wśród konkurentów klasy SUV. Szeroki wachlarz wersji zespołów napędowych /4x2 oraz 4x4/ dla manualnej lub automatycznej skrzyni biegów. Jeździłem z automatyczną skrzynią 6-stopniową. Nie mam żadnych uwag do dynamiki i zużycia paliwa samochodu. Jest to pierwszy samochód z zastosowaną technologią SKYACTIV, przy konstruowaniu
silnika, nadwozia, podwozia i skrzyni biegów. Parametry nadwozia: długość 455,5 cm wys. 167 cm,
prześwit 21,5 cm Projekt zgodny z designem KODO: dusza ruchu. Wyjaśnię teraz główne cechy technologii SKYACTIV: 30% sztywniejsze i 8% lżejsze nadwozie, zapewniające optymalną pozycję
kierowania i stabilności. Lekka konstrukcja i użycie stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie,
zapewniają zmniejszone zużycie paliwa. Nowoczesna konstrukcja zapewnia wysokie bezpieczeństwo
w przypadku kolizji. Wysoko wydajny silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem o stopniu sprężania 14:1. Silnik auta jest całkowicie nowy, ma zmniejszoną masę o 10% a tarcie wewnętrzne\
o 30%. Zmiany te umożliwiają ograniczenie zużycia paliwa o 15%, przy wzroście momentu obrotowego o 15%, uzyskując większy komfort prowadzenia. W silniku diesla o bardzo niskim
stopniu sprężania, daje zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 20%. Nowoczesna konstrukcja spełnia
normę Euro VI pod względem emisji spalin. Podwójna turbina zapewnia równomierną i płynną reakcję dla niskich i wysokich obrotów silnika. Konstrukcja auta ma podwyższoną sztywność podwozia.
grzegorzto@op.pl + magdalena.zoltowska@bemo-motors.pl
Auto posiada bardzo wiele zalet, elegancja i bardzo precyzyjne
wykończenie wnętrza, zaskakująco precyzyjne, bezpieczeństwo
użytkowania na najwyższym poziomie.Wygodę użytkowania zapewnia duży 503 litrowy bagażnik z modyfikowaną przestrzenią
bagażową. Po rozłożeniu tylnej kanapy uzyskujemy płaską przestrzeń ładowania. Produkcja czysto Japońska, całkowicie nowy design, wyróżniający Mazdę wśród innych Suv-ów na naszych drogach. Projekt został wykonany wg zasad KODO zawiera wszystkie potrzebne systemy bezpieczeństwa, czynne i bierne, Osiągnięto najwyższy wynik w badaniach Euro NCAP. Bardzo duży rozstaw osi i wysoki prześwit wyróżnia CX-5 wśród konkurentów klasy SUV. Szeroki wachlarz wersji zespołów napędowych /4x2 oraz 4x4/ dla manualnej lub automatycznej skrzyni biegów. Jeździłem z automatyczną skrzynią 6-stopniową. Nie mam żadnych uwag do dynamiki i zużycia paliwa samochodu. Jest to pierwszy samochód z zastosowaną technologią SKYACTIV, przy konstruowaniu
silnika, nadwozia, podwozia i skrzyni biegów. Parametry nadwozia: długość 455,5 cm wys. 167 cm,
prześwit 21,5 cm Projekt zgodny z designem KODO: dusza ruchu. Wyjaśnię teraz główne cechy technologii SKYACTIV: 30% sztywniejsze i 8% lżejsze nadwozie, zapewniające optymalną pozycję
kierowania i stabilności. Lekka konstrukcja i użycie stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie,
zapewniają zmniejszone zużycie paliwa. Nowoczesna konstrukcja zapewnia wysokie bezpieczeństwo
w przypadku kolizji. Wysoko wydajny silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem o stopniu sprężania 14:1. Silnik auta jest całkowicie nowy, ma zmniejszoną masę o 10% a tarcie wewnętrzne\
o 30%. Zmiany te umożliwiają ograniczenie zużycia paliwa o 15%, przy wzroście momentu obrotowego o 15%, uzyskując większy komfort prowadzenia. W silniku diesla o bardzo niskim
stopniu sprężania, daje zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 20%. Nowoczesna konstrukcja spełnia
normę Euro VI pod względem emisji spalin. Podwójna turbina zapewnia równomierną i płynną reakcję dla niskich i wysokich obrotów silnika. Konstrukcja auta ma podwyższoną sztywność podwozia.
cdn.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz