Fiatem Tipo wykonałem samodzielny test drogowy w dniu 1 marca, podróżując w okolicach miasta i obwodnicą Warszawy.
Fiat Tipo znowu po 23 latach w Polsce.Poprzedni Tipo wyprodukowano w 1993 r. jako 3 drz. kompakt.
Produkowany w tureckiej fabryce w mieście Bursa, sedan Tipo, porządny i elegancki z obszernym bagażnikiem 520 l.
Wyposażony w silnik 1,4 o mocy 95 KM i max. momencie obrotowym 127 Nm, zapewnia przyspieszenie 11,5 sek. do 100 km/godz. max.prędkość 185 km/godz. Nowoczesny motor 16 zaworowy wolnossący bardzo spokojnie napędza auto i zapewnia dość komfortowe warunki podróżowania. Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa, pracuje poprawnie i lekko, przełożenia wybierane są perfekcyjnie. Kabina przestronna i bardzo dobrze wyciszona, posiada wszystkie podstawowe elementy wyposażenia, skromna tablica rozdzielcza ma elementy regulacyjne do obsługi wszystkich urządzeń pokładowych w zasięgu ręki kierowcy. Intuicyjną obsługę ułatwia duży ekran LCD, dotykowo sterujący audio i wyświetlający parametry chwilowe zużycia paliwa i zasięg auta. Funkcje informacyjne czytelne i poprawnie przekazywane, na bieżąco ułatwiają poprawny sposób prowadzenia samochodu. Na wprost fotela kierowcy znajduje się monochromatyczny wyświetlacz, informujący o potrzebie zmiany biegów przy odpowiedniej wartości obrotów silnika. Nowy Tipo to zupełnie porządny sedan niczym nie przypominający poprzedniego Fiata o nazwie Tipo z lat 90 ubiegłego wieku. Samochód został wyposażony w wieloczynnościowy panel multimedialny oraz regulacje umieszczone na kole kierowniczym.
Zaskoczony precyzją wykonania wnętrza i intuicyjną
obsługą auta, polecam Nowe Tipo, potencjalnym
użytkownikom, jako samochód rodzinny, uniwersalny.
Grzegorz T + www.carserwis.pl
+ tadeusz.rymuszka@carservis.pl
+ krzysztof.stromecki@carservis.pl
+ donat.dejneka@carservis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz